suekes, op de echo was wel een gezonde vrucht van precies 6 weken te zien, met een kloppend hartje, dus dat was super! helaas ook een hematoom, een grote bloedvlek, waardoor het gevaar van een mk nog zeker niet geweken is... volgende week weer een nieuwe echo..
ik hoop dat de beeb blijft surf.. en wat tof dat je volgende week weer een echo krijgt. zijn ze toch anders in america..
ja zeker anders! we belden 's ochtends, kon 's middags meteen terecht, daar meteen urine-onderzoek, lichamelijk onderzoek (hart, longen, klieren, boobs) en inwendig onderzoek, daarna de echo (voor mij het belangrijkste natuurlijk) en als laatste nog bloedonderzoek (krijgen we morgen uitslag van)... moesten wel 565 dollar afrekenen, maar dat heb ik er graag voor over! (haal ik wel weer terug bij de verzekering)
Verdorie ik krijg gewoon geen goede foto met dat ^%$@#toestel. Weet niet of jullie het kunnen zien Ik ga intussen nog ff vanalles proberen om een goede foto te krijgen. Damn ik kan niet meer!!! Ik zit hier te shaken das niet normaal!!!! Bekijk bijlage 10766
Chelle, wij doen ff lekker stiekum hcgtjes opsnuiven van al die zwangere dames hier!!!! ! Surf; wat gaaf, oh ben zo blij en opgelucht! Heb echt aan je gedacht vandaag! Ik wist dat ze in amerika niet flauw zijn met testjes en echo's, mooi dat je zo snel kon!
He is ech overduidelijk en dat met avondurine, dit is het beste verjaardagskado wat je kunt krijgen volgens mij!!