hihi, mooi suekes! als je weer kan klussen geeft dat ook een gevoel van dat je weer verder kan, das altijd fijn! gelukkig heb je niet superlang gevloeid! fijn, hopelijk gewoon weer raak deze maand en dan voor 9 maanden!
hihi daar wordt je wel vrolijker van he...ben nog aan wachten tot ongi over is, is bijna, duurde allleen al 4 dagen voordat het goed op gang kwam, toen 1 dag heftig en nu al weer bijna over...dusss miss morgen anders vrijdag wel.
Ja mooi hé, dat ze weer samen zwanger zijn, ik vindt dat een heel mooi teken van boven . (niet beledigend bedoeld, maar ben niet van de kerk zegmaar). Echt heel mooi *smile*!
@Angel: Niet klote voelen, die medicijnen kunnen waarschijnlijk toch niet veel kwaad doen zo vroeg in de zwangerschap! En je hebt zulke goede symptomen, zolang je je zwanger voelt bén je het ook. Dat zegt mijn HA en ik geloof hem De kwaaltjes worden immers veroorzaakt door de hCG. Lieverd, klim fijn bovenop die roze wolk, alles is goed! *KNUFFEL*
ja maar dat is t nu net, ik voel me helemaal niet zwanger??? Nu denk ik wel van ok t kunnen dus wel eens symptomen zijn, maar ik was er echt van overtuigd dat ik niet zwanger was en alles van het ziek zijn kwam?
Ah Angel echt heel erg gefeliciteerd! Apart dat je weer zo laat posi test Maak je niet druk, je kon het gewoon niet weten! Vanaf nu gewoon aanpassen en dan valt het echt heel erg mee! xx
angel, pas vanaf 5 weken is er echt een verbinding volgens mij tussen jou en je beebje, dus het kan nog niet veel kwaad, don't worry! Be happy! joehoe, je bent gewoon zwanger!!
Nee kan t niet echt geloven haha denk dus idd dat er morgenvroeg t laatste testje ook doorheen gaat. En ook slapen doe ik al dagen niet meer, maar dat was sinds we t bed hebben omgezet, dacht dus dat t daarvan kwam
@ He angel, Het schiet me nu pas te binnen maar heb jij al niet eens gezegd dat je bij je andere kids ook pas laat posi testte.....?
Waarschijnlijk voel je je niet zwanger omdat je jezelf overtuigd had dat het niet mogelijk was Geef jezelf een paar dagen om aan het idee te wennen, dan komt het gevoel vanzelf. Bij mij ook, het bruinverlies is zo goed als voorbij, en nu durf ik het te geloven
Tnx lieverds!!!! En toevallig heb ik vorige week mijn boek stoppen met roken besteld en binnen gekregen!! Ga ik morgen meteen in beginnen whoohoo!!!
Hey ik kom weer eens binnen vallen.. Angel, ben je zwanger? Je banner staat nog op cyclussen... \ff terug lezen