Jaaaa alleen door t bloedverlies dacht ik gewoon ongi te zijn geworden, bleh heb gewoon een brok in mijn keel!!
Ja, geweldig! Met zijn allen in april zitten moederen, geweldig! Heb er bij ons allemaal een heel goed gevoel over
angel, ik had ook 3 dagen diaree... dat waren ook 1 van mijn symptonen. en dacht ook misschien een buikgriepje..
surf, angel en Leeuwtje en sweetcandie, jullie gaan gewoon allevier een heel mooi aprilbeebje krijgen...en ikke en sue doen dat gewoon ff in mei...
Meiden geniet er lekker van, ik ga mijn mandje opzoeken! GEEEEUW! Slaap lekker en tot snel, ben blij met deze goede berichten aan het einde van de dag ! Dikke kus Oh, en Chelle, suc7 hihi!
Meiden, ik moet echt weer verder met mijn werk, dus ik ga sterk zijn en afsluiten Slaap lekker zo! (Vooral jij, Angelke )
Dames, ik ga slapen.. morgen sollicitatiegesprek.. angel nogmaals van harte gefeliciteerd en leeuwtje jij ook @surf ik duim voor je dat je beeb lekker blijft suekes, klus ze meid.. hup naar de volgende ronde
slaap lekker allemaal, ga ook zo mijn oogjes dicht doen... veel succes morgen sweetcandie bij het gesprek, gaat helemaal goed komen
Dank je wel Chelle, jij ook slaap lekker meid. he, angel en leeuwtje en ik zijn dan alle drie op dezelfde dag uitgerekend en onze pendels klopte ..