Tnx meiden!! Slaap lekker!! Net nog even kaartje erin gezet aangezien ik de kabel niet kan vinden, volgens mij heb ik een wat betere foto!!
Angel, ik bedenk me net iets, de vorige keer heb je ook voor mij gependeld toen je zwanger was samen met leeuwtje en die kwam uit, freaky... Krijg er de bibbers van..
Dan probeer ik echt héél snel weer voor je te pendelen lieverd en hopelijk gaat die dan ook uitkomen!! En wel heel snel!!
leeuw, jij ook zwanger??? Toch goed gependeld gefeliciteerd! Jeetje, ik kijk 1 dag niet en allemaal zwangeren
Tnx Sylvestertje!! Uhm moet ik nu stoppen met die etos zwanger worden tabletten? Vast wel he of kun je die nog doorslikken ivm vitamientjes enzo???
Hey Angel, Zo bedoelde ik het niet hoor meid! Take your time, geniet hier eerst maar eens even van!!! xxx
Angel, zou ik even niet doen die etos zwanger worden! Ik hoorde muurtje ooit zeggen dat je die dan niet meer kunt nemen. Ik geloof in het nod topic waarin ze zwanger werd... Even nachecken dus zou ik doen! xxx
vitamine en foliumzuur raden ze aan om nog 2 maanden na de zwangerschap te slikken Zal vast wel in de bijsluiter staan he? Ik zat even mijn pendel voor je terug te lezen angel. Nu snapte ik waarom hij zo twijfelachtig was... haha Ik had gewoon moeten vragen of je nu zwanger was