ik hoest alleen als ik t echt benauwd heb... dus niet constant... en de buikpijn is weg...(kan ook komen door ongi)
@ Angel: Lieverd je bent zwanger!!!!!!!!!!! Woehoe!!! Gefeliciteerd Dus jij, Leeuwtje en ik zijn allemaal april 2010 mama's, hoe gaaf is dat!!!!! Nu alleen Heitje nog! EDIT: OMG, ik kan wel janken, zo blij ben ik voor je!! (de hormoontjes beginnen enigzins op te spelen )
Nu alleen Heitje nog ?? Dus de rest maar niet Ik in ieder geval niet haha, maar hoop dat er nog wel veel roze bij komt uiteraard !
Oh schatje, zo bedoel ik het niet!!! Sorry, het staat er wel heel onaardig inderdaad. Please forgif me!!!
angel: zwanger??!!! super joh!!! vertel me alles!!! Beg: hoe was het nu bij de gyn? Hier: geen bruin te bespeuren en toch heb ik het gevoel dat ze eraan komen!
Jaaaa joepie joepie jeej!!! En nog zijn mannetje en ik beetje bang dat het nep is We zitten te denken aan de clearblue met indicator van hoelang je zwanger bent, gewoon voor onze eigen gemoedsrust haha erg he Dus misschien ga ik die nog halen vandaag of morgen
Arka ik mis zelf ook een stuk hahahaha. Ik was deze maand na een cyclus van 26 dagen dacht ik ongi geworden. Eerste dag best veel bloed, 2de dag al vele malen minder. Derde dag alleen nog maar bruin/roze verlies. Maarja ging er dus eigenlijk vanuit dat dit mijn ongi was. Gisterenavond was ik even met Heitje aan de klets en vertelde haar dat mijn buik zo opgezwollen is en ik veel moet plassen en mijn boobies niet echt normaal werden wat altijd gebeurd zodra ik ongi ben. Zij zei me toen dat ik gewoon voor mijn eigen twijfelgevoel moest testen, en achteraf dacht ik idd dan ben ik van de twijfels af want het wordt toch nega. Maar niet dus, meteen kwam het tweede streepje er, ondanks dat ik heel veel gedronken had, net geplast had en het al avond was. Vanmorgen weer getest en meteen weer dat streepje, maar dan duidelijker dan die van gistereavond!!! Whoohoo!! Ben nu trouwens wel weer aan de diarree bleh dat is dan wel minder, maar ik heb t er graag voor over!!!
och gossie...angel echt waar...wat bijzonder!!! Gefeliciteerd!! Trouwens andere zwangeren ook hoor, meiden die ongi zijn geworden balen...september is ook gezellig!! Of oktober hahaha, zit daar maar in mijn uppie nog.........Ben zo benieuwd morgen of het echt oktober word of niet......Kijk naar tante mars..die had een superei terwijl er enkele dagen terug ook niets te zien was...hopelijk ook bij mij zo hihihihi Groetjes, Miranda
wauw angel wat een fantastisch nieuws zeg!!!! ben zo blij voor je! het zal wellicht een innestling geweest zijn dan?!
Joehoe Angel GEFELICITEERD!!! Wat gaaf zeg. Das nog eens een leuke verassing! Ik dacht nog, huh die was toch ongi geworden? Heb je het je mannetje gisterenavond nog verteld of heeft hij zelf de test op het nachtkastje zien liggen?