*proest haar cracker uit* Whaaaattttttt!!!!!!!!!!!!!!!!! Whahahhaha yeesssss!! Wat een verrassing!!!!!!! Gefeliciteeeeerd, hahaha lig helemaal dubbel hier!! Vond je kwaaltjes al zo verdacht!! Hahah geweldig meid, tóch nog zwanger!!!!!!
Tnx dames!! Ja dit is echt een welkome verrassing, ik had het echt nooit verwacht nu!! Het zal idd wel van een innesteling zijn geweest denk ik?? Maar zou het daar niet teveel voor zijn geweest?? Heb dit de vorige 3x helemaal niet gehad. BB ben naast mannetje gaan zitten met test en toen werd hij wakker, dus ik zei alleen "gefeliciteerd" dus hij kijkt me aan en bedankt me en draait zich weer om haha. Pas na een minuut omdat ik bleef zitten draaide hij zich weer terug en vroeg waarmee gefeliciteerd. Toen liet ik hem de test zien en die ogen toen....whuahaha...zo mega groot
Even een update van hier. Vriendlief smstje vanmorgen dat hij weer 39.5 koorts heeft k*t k*t k*t. Ik hoop dat de mri scan vandaag meer uitsluitsel geeft. Ennnnnn ik ben nog steeds niet ongi! Geen bruin, roze of rood te zien. Ik heb nergens last van alleen mijn linker boob doet aan de zijkant zeer (maar alleen links???)
Wat gaaf Angel! Zou jij nog een keertje voor mij willen pendelen? Of ie nog steeds hetzelfde aangeeft????? Pretty please?? Want zwangere dames hebben gelijk toch?
Ergens dacht ik daar ook al aan maar goed daar gaan we even nog niet vanuit. BB heel veel sterkte met je mannetje en met de scan vandaag!! Ik ga zeker nog voor je pendelen, ik zal proberen vanavond wat tijd te maken, maar beloof het even niet, want weet niet wat vandaag allemaal op de planning staat (man en kids vakantie).
Oh ja, ff ego: bruinverlies is weer ietsje meer geworden vanmiddag, maar het is echt op zijn retour. Allang niet zoveel meer als gisteren en eergisteren. Denk dat ik morgenochtend mijn andere zw test maar ga doen
@Naliey, meid.. ik snap wel dat je zo fel reageert.. als het 3 dagen achter elkaar is. Hij moet toch wel een beetje rekening met je houden nu je ziek bent. Misschien had je het anders moeten zeggen.. maar ik snap je wel. Je moet je niet druk maken.. ziek maar lekker uit. Mannen zijn soms gewoon niet te begrijpen.