Nee dat moet nog komen, we spieken nog regelmatig even terug naar juli, maar dat zal binnenkort wel veranderen denk ik. Maar aan de andere kant gaan er straks ook veel mensen met vakantie en zijn dan niet meer online En anders: goed voorbeeld doet goed volgen, toch??
Etos tabletten mag ik gewoon blijven doorslikken (ben ik wel best blij om) Zondag beginnen met de clomid, alleen hsg wordt ineens verschoven naar de volgende cyclus. Ze zou ineens eerst deze cyclus willen volgen. Zo en nu ga ik lekker sporten.
Helaas moet ik mij hier ook melden, ongi is zojuist begonnen. Heeft verder niets met jullie te maken, vind het hier gezellig. Ik kan ook op de lijst voor de 13e (als ik dat goed bereken)
Welke periode wil je aanhouden 35 dagen, 34, 33, 32???? En zet je jezelf op de lijst of moet ik het voor je doen?
Ik hou van vrachtwagens, heeft vast en zeker te maken met manliefs werk, die rijdt ook op van die grote jongens
Zethu, Die van mij is ook ineens verplaatst naar volgende maand.. omdat ze deze cyclus wilt afwachten...
Hee allemaal ik ga zo stoppen, heb zometeen vakantie nl. dus zal er een tijdje wel/niet zijn en dan 3 weken niet, ben er 10 augustus wel weer. Voor iedereen die nog weggaat allemaal een fijne vakantie, voor de klussers klus ze en voor de testers test ze en voor de ongi's volgende ronde beter. Doei.
ik ga ook proberen hier wat meer te kletsen, zit steeds in juli mee te lezen... ben alweer met ovutesten bezig, nog niks in aantocht, wel vervelend dat ik mijn ei niet voel. x
Daar moet je blij mee wezen, als je het zo als mij moet voelen Ik ga elke maand 1 uur lang door de grond, moet een kruk op mij buik leggen, kan niet rechtop staan en de tranen schieten in me ogen. Zullen we een keer ruilen
Allemaal heel veel liefs van een kotsmisselijke en hele vermoeide griet! KNUFFEL!! p.s. voor de mensen die op de hoogte waren van mijn geschiedenis. Het KRENG is uit mijn team weg!!! JOEPIEEE!!!
hee meiden, gister ongie geworden... hcg nu helemaal weg, kunnen we er weer tegenaan deze ronde! wil iemand mij op de lijst zetten voor, ehm, even uitrekenen....cyclus van 33 maar doen (als ik mn ei heb gehad weet ik meer...) 11 augustus?? dan is mn mams jarig, en bij ons op bezoek, zou toch wel een geweldig verjaardagskadootje zijn als ik kan vertellen dat ze voor de tweede keer oma wordt... ik hoop het! succes iedereen deze ronde! we maken zomer/vakantiebeebjes!
@ sammie: je zou haast denken dat we dezelfde gyn hebben. haha. @ rimar: fijne vakantie meid, @ 3 kats: ik heb ook steeds in juli meegelezen, als hier niet veel te doen is zal ik dat ook nog wel blijven doen. Vind het toch wel leuk om met een aantal meiden van daar te kletsen. En ze op de hoogte te houden. @ sammie: lijkt me niet leuk om zo je ei te moeten voelen. Ik heb mijn ei ook nog nooit gevoeld, Maar ik heb gelezen dat dat met Clomid anders is. @ muurtje: kotsmisselijk? je weet waar je het voor over hebt he. Oh en ik mag de Etos tabletten trouwens door blijven slikken van de gyn @ surf: zou idd een leuk verjaardagscadeau voor je moeder zijn
Hoi meiden, Ik kom me ook aanmelden voor Augustus. We gaan nu voor de 1e ronde (na volgende week) dus spannend! Ik heb in februari ook al even op dit forum gezeten, maar hebben het door persoonlijke omstandigheden even moeten uitstellen. Nu gaan we er helemaal voor! Ik heb al even teruggelezen en herken nog een aantal namen van NOD februari. Ik hoop dat het voor jullie nu snel raak mag zijn! En voor de rest ook natuurlijk Als het goed is is mijn NOD 13 augustus. Suc6 allemaal!