wat balen zeg, bolle buik! veel succes met smeppen de volgende ronde. bij dag heeft het geholpen! dus wie weet! mischien moeten we allemaal maar aan de smep!
Natuurlijk is de hoop er wel. Ik ben zo moe! Echt ongelooflijk niet eens kracht om wat op te ruimen, en dat moet gedaan worden na dagen niet thuis te zijn geweest. Hoe voel jij je deze maand?
Hey Dag, Ik zie dat jij zwanger bent! WOOHOO GEFELICITEERD!!!! Ik zwaai even naar boven naar je roze wolk! Daar word ik ook blij van. En je heb geSMEPT deze keer. EN dat ga ik nu ook doen dus wie weet! ahahaha. Geniet ervan he! Dikke knuf Bolle Buik
Hey Yootje jij heb ook geSMEPT is wist niet eens dat het bestond maar bij jou had het ook succes? Vertel? Knuffel Bolle Buik
op het moment heb ik een flinke oorontsteking, waar ik me erg ziek van voel. wat betreft een eventuele zwangerschap, weet ik eigenlijk niet wat ik moet voelen, heb de afgelopen rondes volgens mij alle kwaaltjes wel gehad. het enigste is dat ik 's avonds al vroeg moe ben, 's ochtends vroeg wakker, maar ook nog moe en niet meer kunnen slapen.
ik heb niet gesmept! ik hoorde er ook paas van toen DAG ermee kwam. zou niet eens weten hoe het moet.....
Goede morgen allemaal, @BEG en Ricmar, mogen Sue en ikke ook mee met jullie naar Mei..Want wij zeiden vanacht. In Mei leggen alle vogels een ei, maar wij een beebje? @ Naliey, ik vind eigenlijk dat als je ziek bent, je mannetje voor me moet zorgen hoor. Die eetafspraken bij zijn zussen kunnen ook wel over een paar weken niet dat? Ook raar trouwens dat zijn zussen niet zeggen :"Wat doe jij hier, moet je niet thuis zijn"? @ Beastie, gefeliciflapstaart...joehoe @ Rapoenzel, jij gaat ook gewoon met ons mee naar mei...zie boven @ Angel, die streep staat er er zo mogelijk nog duidelijker als vannacht. @ Yootje, jakkes meis, beterschap @rest, kan ff niet bijlezen, werd gebeld moet ff naar mijn paps zijn school
ik heb er wel last van... moeilijk in slaap komen en om 6 uur al klaar wakker :x maar alles voor een goed doel
@ Dag: we hebben het er al eerder over gehad dacht ik, maar ik denk dat het deze ronde ook raak is bij mij. Slecht slapen, moe, trekkend gevoel in de onderbuik en pijnlijke boobs.
Ik heb Petatje gevraagd of zij de uitleg even naar je door wil sturen.... die krijg je dan even per PB.. had het net naar haar gestuurd namelijk.. hoef ik niet weer te tikken hihi
meiden wat een roze heb ik voorbij zien komen zeg!!!jeetje!! ook helaas meiden die op rood staan....succes de volgende ronde! maar angel, inge, leeuw, dag, beastie, fleur, wish 2b pregnant, wannebemama, alre van harte gefeliciteerd, zo zie je maar, je bent even niet online, en zo tel ik dus alweer 9 zwangere dames!in paar daagies tijd! hier op de wachtbank, en weet niet zo goed wat ik er van denken moet, natuurlijk 30 juni curretage gehad, 1 cyclus afhgewacht, en nu mochten we er weer voor gaan. nu is mijn temp al 3 dagen 37..daarvoor 3 dagen 36.7...(zo hoog heb ik nooit, die 37 dan he) en ik voel me met vlagen misselijk, moe, en zo kan ik nog wel doorgaan hahaha maar ja geduld is een schone zaak ik denk(als de duivels nog niet zijn gekomen) 24e te testen, dat is onze trouwdag!hahha maar ja moet gewoon met me voetjes op de vloer blijven, voor hetzelfde geldt houd mijn lichaam me voor de gek!