Ben ik ook weer even. Kwam net langs t kruidvat. Ik kon het niet laten en heb toch maar even testjes gehaald. (voor t geval de duivels tóch wegblijven) Ik heb er een hard hoofd in maar lees toch weer hier over bruinverlies én duidelijke ongikramp en toch zwanger. mmmmm.... ik droom dat het zo mag zijn
ik duim met je mee ninoshka en bruinverlies wil niet alles zeggen, dat zie je wel bij Leeuwtje en Surf had zelfs rood bloedverlies en ook bij haar zit er nog een levend vruchtje duzzzz.
Hay meiden daar ben ik weer. En wat las mijn oog???? DAG, GEFELICITEERD wat fijn meid! (ik zou er bijna door gaan Smeppen) Hoeveelste ronde was het? GEniet maar fijn van je roze wolk! HEeft niemand op je werk nog gevraagd waarom je zo loopt te stralen??
Spannend meiden! nou ik ga hier alweer bijna naar huis toe en dan lekker een klein tukkie doen op de bank na het eten...... even relaxen :-D
Dank je meis! ja de eerste keer SMEP en gelijk raak... super blij inderdaad! tja stralen ....... doe niet anders hihi! maar ja ook wel onwerkelijk hoor... spannend is het wel!
Morgenvroeg weer als ik vandaag niet ongi wordt. Ik wil geen witte test meer zien dus ik ben een beetje terughoudend. Ik ga bijna twijfelen of ik deze maand wel een ei heb gehad. Ik heb hem nl niet gevoeld Dus ik kan ook gewoon nog een langere cyclus hebben. Ik weet het niet.
Dames dames dames, Ik kan jullie niet meer bijhouden hahahah ik zit op me werk dus kan niet alles volgen... Net weer wezen broekloeren maar niks hoor! Moest het weer even kwijt. Ik hoop het zo, ga nog tot zondag wachten met testen als ik het vol hou!
Ja dat zowiezo. Als je zelf niet lekker in je vel zit dan kom je ook niet de juiste tegen. Na mijn verjaardag ga ik ook weer verder met het verfwerk. Hoop dat ik niet lang daarna ook weer kan gaan beginnen met werken (hoop echt dat ik snel werk vindt) En dan kan ik langzaam aan eens gaan rondneuzen.
Nou meiden fijne avond en tot morgen wellicht! dikke kuzzzzzzzzzzzzzzz en voor degene die nog wil: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG De rest houd ik zelf nog even want beebje moet zich natuurlijk wel goed vast houden aan mama hihi!
Vang vang vang vang vang Vang vang vang vang vang Vang vang vang vang vang Vang vang vang vang vang Vang vang vang vang vang Vang vang vang vang vang Vang vang vang vang vang Vang vang vang vang vang Vang vang vang vang vang Vang vang vang vang vang Vang vang vang vang vang Vang vang vang vang vang
Ik was net ff op de lijst aan het kijken, jee wat veel zwangeren zeg! En wat ik nog gemist had: Angel ook! Super Angel!!!! Gefeliciteerd.
@ ego: Help!! vandaag licht roze bloedverlies, NOD is over drie dagen. Zou dit een voorbode voor ongi zijn??? Dacht dat het deze ronde echt raak was; heb zoveel symptomen!
Rustig afwachten, bruin, roze en rood komen ook voor als je zwanger ben. Geduld is een schone zaak (roept zij die ook geen geduld heeft)