Hoi! Was door mijn comp eruit gegooid... hihi. Maar eh... Zow zeg ik als ik vind dat iets moet... hihi. Net als zo'n klein kind. Met de armpjes over elkaar en een voetje bijna stampend... ZOW HÉ!! ZO... hihi Maar ik ga er weer vandoor... en jep, alweer 13 weken.. gaat opeens wel rap. Volgende week dinsdag een echo... ben benieuwd... vind het weer spannend...
ik wordt gek van mezelf vanochtend misselijk zere tepels en heel erg moe en als ik huishoudelijke werk doe krijg ik steken in mn onderbuik links...dat kan dan toch niet komen van de pregnyl die steken dan he...ik ben alweer helemaal moe ik wil het liefst gaan slapen maar ja dan slaap ik vanavond weer niet.
smeppen is dat je vanaf dag 8 geloof ik om de dag gaat klussen. je gebruikt dan ovutesten om je ei te ontdekken tijdens je ei klus je een dag extra (dus 3x achter elkaar) dan een dag niet en dan nog een keertje voor de zekerheid... dacht ik... wij doen altijd half smeppen, zonder ovutesten ( ik weet wanneer mn ei komt), tot nu toe erg succesvol... bij Thijmen 1e ronde smep (2e ronde pas) en in april 1e ronde, en nu zitten we in de 1e ronde na mk, hopelijk weer succesvol te zijn, nog een weekje afwachten...
hier weer een duwend gevoel in mn buik. spierpijnachtig, vooral rechtsonder.... verder voel ik niets meer, mn tepels zijn niet meer gevoelig, ik zie geen aderen meer lopen, althans nog een klein beetje maar... dus naja, we zijn weer een dagje verder, dichterbij mn nod... hier zitten is natuurlijk heerlijk, lekker vrij en zo, maar ik heb daardoor ook de heeeeeele dag om ermee bezig te zijn, echt stom! thuis heb je meer afleiding, van werk enzo, dan denk je er minder over na, want zo duurt het wachten best lang!
Nou het is hier zeker rustig.. Heitje: hoe is het met je kater?? Smeppen, broekloeren, mijn woordenschat word steeds groter hier haha hier niks bijzonders, voel van alles maar ben bang dat ik er teveel op hoop... Mja afwachten maar
Wow surf; 7,5 maand borstvoeding, knap hoor! Demi heeft maar heel even gehad, had niet echt een toeschietreflex en hele erge kloven, maar de volgende x ga ik het weer proberen misschien vraag ik je tzt wel om raad
hee mirjam, de eerste vijf weken bv was voor mij ook zeker geen pretje... ik wilde er ook mee stoppen, maar opeens ging het goed.. ik had vanaf dag 3 tepelkloven tot bloedens toe, op dag 5 begonnen met tepelhoedjes, daardoor deed het in ieder geval geen pijn meer. maar door die hoedjes lekte ik enorm! ik kon daarom alleen maar liggend op bed op 3 handdoeken bv geven, dit was natuurlijk een enorme beperking... toen dacht ik ook nou dit ga ik niet een half jaar (wat ik graag wilde) volhouden. Toen ben ik bij een lactatiekundige geweest, die zei je doet het helemaal goed, probeer het weer eens zonder tepelhoedje, dat durfde ik niet, bang voor weer die pijn en kloven... uiteindelijk met 5 weken waren we een weekendje weg, we waren wezen wandelen in het bos toen thijmen opeens (eerder) wilde drinken. ik kon alleen maar in de auto zitten, toen dacht ik bij mezelf, ik doe het zonder hoedje en tadaa, het ging goed, vanaf dat moment geen problemen meer gehad! en ik moet zeggen dat ik er best heel trots op ben, omdat het ook geen easy start was zeg maar... bij de volgende gewoon weer proberen een half jaar vol te krijgen...
Hey dames hoe is het hier? Ik heb niet alles bijgelezen maar las ergens vluchtig dat tante een licht streepje had? Super, gefeliciteerd! Heb ik verder nog iets gemist? Ik ben net lekker sushi wezen eten met 2 vriendinnetjes, was super gezellig! 2 wijntjes gedronken en merk dat dat echt genoeg is als ik nog moet rijden. Ben echt niets meer gewend sinda ik bezig ben met afvallen Verder geen nieuws, zit nog steeds te wachten op vruchtbaar slijm... Denk dat ik volgende maand maar even aan de ovutesten ga om te kijken hoe mijn cyclus in elkaar steekt. Hoop natuurlijk ergens dat het niet nodig is, maar de kans dat het de eerste echte ronde gelijk raak is, is wel heel klein dus daar ga ik niet vanuit.
zo me boederijtjes zijn weer in orde dus nu ff tijd om te zpen Lig op bed net overgegeven dus dacht heerlijk liggen . ovutest is nog steeds nega .