@surf, ja thx meid! Had op 5dpo wel wat rozeverlies na klussen, wie weet... Ben gewoon zo bang dat ik mezelf gek zit te maken. Thx voor ff te luisteren
het is niet anders. Ik zal het moeten accepteren dat hij zo'n lage streek heeft uitgehaald met mij. En zo'n vent is mij niet waard. Ik begin langzaam aan met vallen en opstaan weer op te krabbelen. Alleen jammer dat ik dinsdag met sporten mijn rug bezeerd heb. Kan niet lang zitten momenteel. Ik ga daarom zo ook maar weer ff op de bank liggen tv kijken. Als je wil kan je me uiteraard altijd een pb sturen he! Ik kom nog wel een keer kijken, maar vanavond niet meer. Fijne avond meiden!
het zijn ook puur me darmen maar had ook vrij snel al banden pijn ben er ook wel trots op hoor vandaag toch op werk verteld en me manager was super enthousiast en ik moest me niet druk maken over me contract
Weten jullie dat ik gewoon al aan het kijken ben voor kinderwagens?! Erg hè, ik ben pas 4,5 week zwanger. Ik heb nog tijd zat, haha!!
ik ga voor jullie allemaal zooooo hard duimen dat mn duimen ervanaf vallen ok! en ik laat meteen nog wat hcg achter.... hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg
Beste buik Trotsemama! Wowie! Mermaid: hier flitst en dondert het lekker. Net hoosde het en nu gewoon regen. De lucht is wel zwart! Maar een weeralarm vind ik tot nu toe ook wat overdreven...
fijne reactie trotsemama van je baas! hoef je je daar geen zorgen om te maken, dat is heerlijk! @zethu: wat vervelend van je rug, hopelijk gaat dat snel beter! en dan kom je een hele lieve jongen tegen, die goed voor je gaat zorgen! komt goed!
*vangerdevang* *vangerdevang* *vangerdevang* *vangerdevang* *vangerdevang* !!! Thx Surfje! Spaar nog maar een beetje
ik had mn wagen met maxicosi enzo met 11 weken (na een goede echo) en het kamertje met 20 weken... de wagen had ik al uitgezocht voor ik zwanger was haha (was alleen wachten op een goede aanbieding...) nu hebben we niet zoveel nieuws nodig, vooral voor thijmen een nieuw kamertje...
Haha, dus ik val nog wel mee vergeleken bij jou . Ik ben trouwens net tot de conclusie gekomen dat ik nog niet veel met hcg gestrooid heb. Ik zal ook eens even wat rondstrooien (maar niet te veel hoor, ik wil zelf ook nog wat overhouden...) Ok....let op.....vangnetjes in de aanslag.... HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Hebbes, thnx voor de HCG Trotse Mama, egt een mooi buikje al jeetje wat vroeg hihi, zou ik ook trots op zijn! Mijn collega heeft vandaag foto's gestuurd van haar kindje dat zaterdag geboren is... zo'n lief & mooi jochie, zat gewoon met tranen in m'n ogen achter de pc opt werk
@trotsemama: het bloeden is tot maandag beperkt gelukkig! nu afwachten tot volgende echo, hopelijk is het kindje dat goed gegroeid en de hematoom kleiner, blijft spannend, want kan op elk moment gaan bloeden van het hematoom of van een mk... kijk nu dus al erg uit naar de volgende echo...