nee me darmen zijn weer bezig heb geen koors ofzo gewoon misselijk en alles moest eruit nu gaat ie wel weer
Ik heb ook maar vluchtig bijgelezen. Surf je krijgt er steeds meer kwaaltjes bij, weet je zeker dat je zo lang met testen wil wachten??? Knap hoor ik ga dat niet voor elkaar krijgen Kan me voorstellen dat je er nu veel mee bezig bent maar dat ben ik ook en ik ben toch echt gewoon aan het werk. Kubus: kan me voorstellen dat je wil weten hoe je cyclus is, best irritant om zo onwetend te zijn. Mirjam: ik heb ook heel veel last van "ik beeld het me in" kwaaltjes. Begin er langzamerhand toch wel van overtuigd te raken dat het niet raak is.
Nex veel mensen kunnen er neit tegen ik kan niet tegen misselijk zijn het MOET eruit en dan is alles ok.
haha ja is wel handig ja hoop het snel nodig te hebben . Nee hoor maar ben gewoon vaak misselijk dus ja...
Afgelopen dinsdag was negatief, ga zaterdag op z'n vroegst weer testen mits ongi niet om de hoek komt kijken
spannend ik duim voor je Ik hoop op een posi ovu test . Hopelijk heb ik me ei nog anders heb ik hem gemist
vervelend hoor melanina, ik hoop dat het een beetje opgelucht is! @nex, tja ik kan het me natuurlijk ook allemaal inbeelden haha, we moeten gewoon een weekje wachten... jij nog 5 dagen, maar geen enkel vermoeden?? @heej beg!
Even een spiekend oog vanuit Wenen! We yitten midden in het centrum en wat hebben ze hier mooie gebouwen. Morgen gaan we op pad. Enne... gisteren had ik ineens wat bruinverlies. Een week te vroeg! Zo nogmaals kijken...