Ik heb een collega gehad die PCO heeft en met IVF bezig was/is. Ik heb gezien wat het met iemand doet als je al zo lang (nu al bijna 8 jaar) probeert een kindje te krijgen. Ik wil dus heel graag bijdragen aan de poging van ongewenst kinderloze stellen om ze alsnog de kans op een kindje te geven. Dan vind ik plassen in een kan een kleine moeite en de stank neem ik dan wel voor lief.
Meiden ik denk dat ik er ook in duik... Misschien ga ik me weer wat beter voelen als ik een nacht goed slaap Niet teveel kletsen en slaap lekker straks! Dikke knuffels voor jullie allemaal! BB succes met testen morgen, ik duim voor je!
@beg, wat moet je lang wachten tot volgende afspraak! zo kunnen ze toch niet je eitje in de gaten houden? ik hoop wel echt dat ze iets voor je gaan doen hoor!
Arka, hier komt ie dan: In het kort, vandaag zou hij een MRI scan krijgen, die heeft hij niet gehad. Een chirurg heeft daarna gezegt dat hij een CT scan zou krijgen (als zoethoudertje) daarop was niets te zien. Toen kwam een andere chirurg en die zei, geen MRI scan meer ik ga je morgen opereren. Dus dat gaan ze morgen doen. En dan kijken ze of er een abces in zijn been zit wat de koorts veroorzaakt. Ik hoop dat ze iets vinden en het schoon kunnen maken want hij heeft nu al een week koorts en de antibiotica werkt niet. En ik wil hem onderhand wel weer thuis hebben!
nou was het telkens maar een beetje gokken wanneer mijn eisprong nou was, wanneer we het beste konden klussen. Nu kunnen we gerichter gaan klussen!
meiden ik ga ook me bed in morgen voorbereidingen treffen voor me dochter vier zaterdag haar 1ste verjaardag dus wordt een druk weekend ben er dus heel het weekend niet
Het onweer is hier ook over dus ik ga de tv aanzetten en nog even bankhangen. Mss dat ik morgen wel live test, maar ik weet niet wanneer ik wakker ben. Dus ik zie wel wie ik hier morgen aantref. tot morgen dames!