@BB10: Succes gewenst voor de operatie van je ventje morgen. Ik hoop dat ze het probleem vinden en duim ontzettend hard voor jullie! *Knuf en duimerdeduimerdeduim*
Ik ga ook ff wat anders doen, zit al de hele avond vastgeplakt aan de laptop! Gefeli Trotsemama! BB: succes met testen! Ik duim voor je hoor!
Dames ik ga jullie ook verlaten, ga nog ff bankhangen en zappen en dan heerlijk diagonaal slapen, heb het bed voor mezelf Tenzij onze kat zich weer innesteld op bed, dat kan ook nog gebeuren. Welterusten allemaal en tot morgen
Angel! Volgens mij heb je niet veel gemist Ik heb je laatste CB test bekeken, geweldig! Durf je het al te geloven? Ik heb me net trouwens aangemeld bij de April mama's, ga je ook mee?
Begin het nu echt te geloven en heel stom nu beginnen ook pas de kwaaltjes, of ze zijn me eerder gewoon niet opgevallen haha. heb me ook net gemeld bij de april mama's YEAH!!!8)
Ja gezellig!! We zouden ook echt niet zonder elkaar kunnen he hihi Ben blij dat ik jullie niet hoef te missen
Hallo ben er ook weer net nog tot 21.30 uur buiten gezeten kijkend naar het naderende onweer, nu regent het hier flink en af en toe flinke knetters. nog iets bijzonders gebeurd hier?