Hoi Dames, Hoe is het hier, Kwam ook weer eens ff mijn neus om de hoek steken. kijken hoe het hier is. Heb de laatste tijd een beetje verstek laten gaan wat jullie betreft maar merk wel dat het me iets meer rust geeft, ben er dan toch minder mee bezig. Morgenavond rijden we weg naar Oostenrijk en zijn dan lekker 15 daagjes in het Zillertal...Heerlijk heb er al zo veel zin in. Moet nog wel mijn koffers pakken, maar dat doe ik morgen wel.. Voordeel is ook dat ik nu ook 2 weken geen internet heb en dan ook niet kan kijken, kan ik me hopelijk ook niks in beelden. hihi Maar genoeg over mijn eigen gekletst, is er hier nog veel nieuws onder de horizon...
Lekker Chelle, veel plezier op vakantie!! Beg: iets onder de leden??? Surf: ik was er van overtuigd dat ik wel zwanger ben maar hoe dichter zondag bij komt hoe minder overtuigd ik ben..... Timon: kan idd innestelingsbloed zijn, ik duim voor je!!! (hoe ging het innestelingsdansje ook al weer???
@ surf: tepelhoedjes ging ik pas later gebruiken maar toen wilde ze de borst helemaal niet meer, maar volgende x ben ik beter voorbereid. @ blackeyedgirl; thnx, was m'n lunch voor morgen al vergeten, ga ik ook gelijk maken @ chelle: fijne vakantie!! Zijn er nog meer mensen met vakantieplannen?? Ik heb 2 weken op het huis van m'n schoonouders gepast, niet echt boeiend maar een reisje zat er niet in, en buiten dat hebben ze een heerlijke tuin met zwembad, ook geen straf dus
Ik weet alleen het chicken dansje nog sorry. Maar als jij hem nu ff opzoekt dan kan ik hem over twee weken ook gebruiken
Meiden ik lees wel mee, maar reageer niet zo veel, wilt er even wat minder mee bezig zijn, maar vind het wel belangrijk hoe het met jullie gaat. afgelopen maand voor mezelf bekeken wat bij een normale cyclus zonder mogelijke zwangerschapskans hoort. nou pijnlijke liezen zwaar gevoel etc is allemaal normaal voor me, dus ik reken nergens meer op bij klachten en pijntjes. het kan dus bij allebei, zowel zwanger als niet zwanger. blijf wel tempen en deze maand ook ovutesten van een ander merk (Clearbleu digitaal), geen geloer met streepjes.
Hopelijk mijn eisprong hihi. Maar het is de laatste tijd retedruk op het werk, dus denk beetje oververmoeid misschien.
Gelijk heb je Ricmar, duidelijkheid willen we!!!!!! Stomme streepjes ook. Ik weet ook wel dat je lijf je dusdanig voor de gek kan houden dat je bijna zeker weet dat...... Daarom verlies ik mijn optimisme ook een beetje. BB: hmmm dan moet ik wel diep graven heb ik eigenlijk niet zo'n zin in We verzinnen gewoon ff een nieuwe Mirjam: als de bv eenmaal goed lukt kan het heel mooi en vooral erg makkelijk zijn!!
Ik heb ruzie met mijn onderschrift. Ik wil er iets extra's bij zetten , zegt ie dat ik meer dan 600 karakters heb. Haalik er een hoop weg, zegt ie dat nog steeds!!???? Kl*te ding, sorry!
ach ja, wij proberen op het werk het nog wel gezellig te houden. Maar dat wordt ook niet altijd gewaardeerd hihi.
hallo meiden!! mn vriend en ik zijn gister teruggekomen van 4 daagjes Noordwijk aan zee! 8)dus vandaar niet hier geweest.... Wel lekker uitgerust!!! Heel veel zwangeren gezien daar en kleine ukkies... *ik wil ooook!!* heb last van pijnlijke (.)(.) en zag bij het douchen dat er meer bobbeltjes op zitten?.. verder steeds steekjes bij mn liezen (en benen) afwachten maar... (kan ik niet...grrrr) haha Fijne avond allemaal!!!
Wanneer zijn jullie van plan te testen eigenlijk? Ik bedacht me can de vorige keer dat ik op nod negatief testte maar 3 dagen later positief, daardoor durf ik nu eigenlijk niet op nod.. Wil het wel zeker weten natuurlijk
Hey meiden, Hoest hier? Zie dat een paar dames goede symptomen hebben, woohoo! *Duimerdeduimerdeduim* Hier: héérlijk aan het klussen, gisteren zeker een uur bezig geweest