Hoi meiden, Ik kom heel ff bij jullie kletsen als dat goed is! Ik moest gisteren ongi worden, tot nu toe geen spoor van de rode duivels te merken! Normaal een week voor ongi zere borsten, sjaggie enzo, nu niets te merken!!! Sinds gisteren erg misselijk, 's ochtends en 's avonds. Vanmorgen getest was negatief....
Klopt, maar de laatste 2 waren cyclussen van 29 dagen... ga er vanuit dat deze ook 29 dagen is (beetje tegen beter weten in)
Krijg net ineens groot angstgevoel... het is natuurlijk wel erg vroeg getest... kan natuurlijk nog zat mis gaan voor maandag/dinsdag.....
Heb mn banner even aangepast, vorige twee cyclussen waren 29 ipv 30 en 29. Ga nu even shoppen, tot straks....
Dat lijkt me ook weer heerlijk gewoon iedere maand gelijk, dat had ik vorig jaar wel, maar dit jaar schommelt het meer, daarom hou ik het nu ook goed bij en ben zelfs deze keer begonnen met ovulatietesten.
Heb je veel gedronken gisteren, dan kan ik me nl. goed voorstellen ivm de warmte. Dit kan je testresultaat soms beinvloeden. Misschien als je morgenvroeg weer test dat je dan wel positief test, heeft de hcg nog een dag om zich uit te breiden.
Ja idd, maar heb wel ovutesten gebruikt afgelopen maand. Ik wacht nog maar ff af, misschien wordt ik vanmiddag ongi, als de zw-testen negatief zijn...
En anders kijk je de zwangeren hier eventjes lief aan, doe ik ook nu, rimar knippert met de ogen, en vraagt of ze wat hcg willen strooien hier. rimar pakt het vangnet en gaat klaarstaan.
AHhahaha Babe kon je niet wachten??? En nu al die verschillende emoties tegelijk en dan ook nog op je werk. Ik snap dat je bang en blij tegelijk bent zou ik ook zijn. Maar een streep is een streep en ik zou morgenochtend inderdaad nog een keer testen en als hij dan weer positief is dan kun je gewoon lekker genieten hoor.... Dikke knuf van mij
Indien ik de aankomende week meer positesten heb zal ik shitloads met HCG voor jullie gaan strooien... haha, maar ben me echt nog te goed bewust dat het nog wel 20 x fout kan gaan voor maandag a.s....
Je hebt gelijk om voorzichtig blij te zijn totdat je minstens je NOD voorbij bent en later de 12/13 weken grens uiteraard.