Zoveel zwangere! WOOHOO. ALLEMAAL GEFELICITEERD! Ik zwaai even naar boven naar alle roze wolkjes. *zwaai zwaai*
Wel zwaar een eigen winkel maar wel leuk inderdaad. En je doet het allemaal voor jezelf. Dat is heel anders dan voor een baas lijkt mij.
Vorige week kon ik niet eens een broodje eten en vandaag zit ik weer uit mn neus te vreten hier... is geen pijl op te trekken dus!
En niks in de broek te bekennen? Meis je maakt het wel superspannend hoor!!!! Wat zegt je gevoel vandaag???
Ik heb al 3 dagen buikpijn en dus wel een positest.... of voel je echt hetzelfe als je ongi? wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar toch...
Inderdaad erg rustig hier. Iedereen is zeker onderweg naar huis die hier net zo aan het babbelen waren!
had het gisterenavond ook en toen in bed gekropen en het ging voorbij en heb nu ook al hele dag nood om te gaan liggen nog 30 minuten en ik kan naar huis gaan liggen!
Ik heb nu steekjes in me lies en als ik recht op sta dan trekt het zo. Nog wezen broekloeren maar niks te bekennen! WOOHOO Dames ook sorry voor mijn ego berichtjes
Hey Dag, Misschien heb je al 1000 boeken hoor maar ik kwam laatst: Jouw zwangerschapsbijbel tegen en dat is echt een super leuk en informatief boek. Misschien wat voor jou en alle andere zwangere natuurlijk. Groetjes Bolle Buik