wil er iemand (als je tijd en zin hebt) voor me pendelen of ik echt zwanger ben?? heb het al aan meerdere gevraagd maar wil zo veel mogelijk reacties hihi...
oeioeioei ok dankjewel alvast leeuw! naliey, leuk joh dat je het aan je vriendin hebt kunnen vertellen! is toch heerlijk om het even bij iemand persoonlijk kwijt te kunnen denk ik! ja ik dacht dat het hier wel drukker zou worden vanaaf, maar helaas t blijft ook hier rustig!
Goedemorgen Zo gisteren neit veel mee geletst was me een partij misselijk blegh en heb buikpijn nou ja soort banden pijn meer . Vanmorgen ook weer misselijk en wat blijkt me ei is onder weg me ovutest was positief alleen hoe zat het ook alweer . Want heb eergisteren voor het laatst geklust dus ben ik te laat als ik vanaaf weer zou klussen ???
Weet het niet zeker, maar bij een posi ovu test springt je ei toch zo'n 24 - 36 uur later? Dan ben je vanavond nog op tijd
@ Leeuwtje: Wanneer ging jij nou bij maneges bij je in de buurt kijken? Of ben je al geweest? EDIT: Oh sorry....Goeiemorgen lieve meisjes!!
erg moe en erg veel plassen.maar verder alle sgoed! komt rond 10uur een vriendin en dan gaan we lekker shoppen in rotterdam heb nog een nieuwe spijkerbroek nodig en wil daar een leuk truitje op en dan ben ik weer klaar!hihiheb met me zelf af gesproken 80euro aan kleding uit te mogen geven
oja en heb lekekr 6 dagen vrij pas olgende week donderdag weer werken! en hoe is het met jowu meissie. liefs
Kan dat geen innestelingsbloeding zijn???? Hoop het voor je.... at geloof ik op een andere pagina te lezen.... sorry Hier is het de dag, als mijn cyclus klopt! hihi gr
Hey Snippie! Waar is Leeuwtje in ineens gebleven? Het is hier de laatste tijd zoooooo rustig. Echt niet normaal. Zullen er wel veel op vakantie zijn. Ik zit nu op mijn werk, maar heb niet zo veel zin. Gister heb ik hier ook al van 07.50 tot 17.00 uur gezeten.
Hier ook working girl ben de laatste tijd ook niet zoveel online hier, in de week van mijn ongi en de week voor NOD probeer ik er zo weinig mogelijk aan te denken, maar vanaf de eisprong tijd tot m'n NOD is het gekkenhuis in m'n hoofd en dus ook hier!! haha, ik ga deze maand voort eerst ovuteten gebruiken, heb de sensitest dipsticks gekocht dussss want ben volgens mij vorige ronde echt zo'n 3 a 4 dagen te vroeg geweests met klusserdeklus...