Hij zit te springen om een brusje...zo leuk. Hij begon laatst ook al te praten over de geslachtsdelen ed en hoe het heet blablabla en ik had nog een boekje liggen over voorlichting voor kinderen van 7 tot 9 jaar. En nu is ie dus van alles op de hoogte hihi heb wel gelachen met hem samen.
In dat kader, komtie: Weet niet wat ervan te denken... Heb net geslapen daar knapte ik wel wat van op. Toen m'n rondje gejogd (evt. beebje moet daar tegen kunnen, schijnt. En igv duivels komen ze mss sneller?!). Het lukte wel maar kreeg last van mijn maag(zuur) op het eind. Nu thuis beetje bruinverlies gespot. Voel me verder nog wel anders dan anders, HELP!!
Een namenboek heb ik eigenlijk helemaal niet aan gedacht... we hebben de namen eigenlijk min of meer allang klaar liggen!! haha, Vriendlief en ik fantaseren 's avonds na het klussen wel over de beebtoekomst! haha,
Had hem dus ook verteld over de bloemetjes en de bijtjes.....wil ie me toch iedere keer door elkaar schudden zodat het zaadje goed bij het eitje komt hihi zit ie ook echt mij door elkaar te schudden. Zo grappig en lief!!
Hoi Ninos! Heb je altijd bruinverlies voordat je ongi wordt? Of vaker maagzuur? Ik had ook zomaar zondag last van maagzuur, heb ik normaal nooit! Spannennnnnnnddddd!! Yootje: ik maak me ook zorgen om BB en haar mannetje!
Ja schattig heh!! Zo aandoendelijk soms!! HIj kan door die autisme soms alles heel letterlijk nemen..terwijl ie soms juist ook weer hele wijze uitspraken heeft.
eh weet ik zo even niet meer... waar staat het ? EDIT: ah ik zie het net voorbijkomen! zie mijn volgende reactie voor meer info...
als tip kan ik je meegeven om www.mijnkalender.net eens te gebruiken. een soort online menstruatie kalender waar je goed inzicht krijgt in je cyclus! berekent dan ook je ei e.d. helemaal uit dus moet jem aar eens proberen!
ehhh waar het staat, zie op deze pagina dus hihi!! Me folikel is vandaag gesprongen, maar heb al een paar dagen geleden mijn tempdip gehad. Of ik nu voeldoende geklust heb aangezien mijn mannetje geen zin heeft in iedere dag.....
ja dat wel eigenlijk, altijd bruinverlies voor ongi. Mijn maag is wel beetje zwakke plek bij mij maar al in geen maanden last van gehad. Kweetniet. Voel me wel zwanger qua misselijk en raar gevoel in m'n buik (geen ongi gevoel maar druk/tintel gevoel) Spannnnennnnnd inderdaad!!!! Ik hoop ook dat het goed gaat met BB en haar mannentje!! We duimen voor ze!!
Kan iemand mij vertellen wat er met BB10 aan de hand is en met haar mannetje. Ik maak me nu ook zorgen maar heb het hele verhaal niet meegekregen. Klinkt misschien stom dat ik me dan zorgen maak. Maar het is toch echt waar.