@mamatje77.. joehoeeee.. ja gaat goed hoor.. schiet al aardig op.. met buik ook trouwens.. heb nog geen nieuwe foto's.. teveel gedoe...te druk.. geen puf..whahaha..tis wat.. kwam alleen ff spieken (doe ik regelmatig hier) hoe het met de NOD-ers gaat..zo blijf ik een beetje up to date he..wwhahaha.... verder geen bijzonderheden hier.. En weet niet meer wie het vroeg, maar bij zwangerschap kun je al snel last krijgen van je darmen door de hormonen.. ik heb het ook altijd vrij snel.. maagzuur, en ook geborrel en boeren/windjes etc.. errug charmant maar niet heus.. opstipatie ook de eerste 3 maanden heel erg.. en de laatste paar weken.. en laat ik die nu tegemoet gaan.. pfff.. FIJN.. NOT.. maar ik heb t er wel voor over natuurlijk...
Zal ik eeens weer gaan pendelen......ja is goed!! Stuur je gegevens maar!! Wat leuk dat je ook gaat trouwen Bolle buik. Het is mijn tweede keer al dus we doen het ff wat kleiner.... Beiden trouwen we voor de 2de keer. Kruidvat testen zijn heel betrouwbaar die van 2 voor 5 euries
Fijn dat alles goed gaat Ichtus!! Druk druk doe je wel rustig aan!! Ben nu dus onder screening bij de gyn....
hey had al een topic gemaakt in zwangerschap ook maar ook hier ff de vraag. Heb sinds een maandje het cubitaal tunnel syndroom (soort tennisellenboog). Nu had ik gehoord dat dit ook wel eens wil voorkomen bij zwangere vrouwen (in 3e trimester door te veel vocht vast houden ofzo). Nu wou ik eens weten of er vrouwen zijn die dit ook hebben en of jullie er dan tijdens de zwangerschap meer last van hebben ofzo. Want er zijn dagen dat ik er echt last van heb en dat het echt veel pijn doet en dus wou ik eens weten of het met de zwangerschap alleen maar erger wordt? Iemand ervaring hiermee?
Dank je wel Ichtus, meerdere meiden vroegen hier of boeren/diarree enz een symptoom kan zijn! Kan dus wel en dat is mooi! Gaan wij weer lekker verder met hopen Succes met de laatste 10 weken!
JEuj zit je dag erop Dag! Fijne dag verder dan! Dag!! Ik ga ook afsluiten hier, geen kip te bekennen in de winkel.... byeeee en ik kom thuis denk ik nog wel ff kijken Uhh denk ik...weet het zeker! doeii! Werk ze nog ff meiden!
Het carpaal tunnel syndroom komt oa voor bij zwangere vrouwen, ze houden dan vocht vast in de polsen. Ik kreeg het na me zwangerschap. Ben ondertussen aan beiden handen/polsen geopereerd.
dan zal het toch anders zijn,ik heb tintelingen in pink en ringvinger. carpaal is blijkbaar duim en komt van de pols uit. Heb ik me weer lekker belachelijk gemaakt
Opereren hoeft niet altijd, het verdwijnt soms ook weer de klachten, je kunt iets om je polsen heen doen een brease of zo voor steun. Ik kan tintelede vingers, kracht verlies en veel pijn in me polsen. Injecties hielpen niet bij mij.