Ff een hele andere vraag hoor ( ik krijg trek in eten) Ik maak vanaaf gevulde courgette. Hoelang moet ik deze in de oven doen na bereiden?!
Ik ga ook weer, m'n ventje is weer thuis! ( het eerste wat ie gaat vragen is of de duiveltjes niet langs zijn gekomen) xxx Enne..Succes voor degenen die moeten testen en voor degenen die gaan klussen *duimduimduimduimduimduimduim*
Prettig weekend en ik hoop dat je morgen/overmorgen een positieve test in je handen mag hebben, duimerdeduim voor jou
Klinkt goed, ik heb haar ook net een pbtje gestuurd of ze evt ook voor mij wil pendelen, ik heb al 3 staan voor een meisje en 1 voor een tweeling dus ben reuze benieuwd of ze ook voor mij wil pendelen en zo ja wat eruit gaat komen
Hallo ben weer thuis na een dag hard werken , heb ik nog wat gemist?? Las wel dingen over klachten, tja ik heb ze ook (maar dat is elke maand zal wel pms zijn), dus daar luister ik nu maar niet naar. weet niet wa ik er van moet denken. Hoop dat er hier wel meer roze komt, al gaan we echt zo slecht nog niet
Ja iedereen is/gaat onderweg naar huis of is aan het eten koken oid, ik moet wachten op mijn carpoolcollega, dus geen idee hoe laat het gaat worden
Nee ze hebben zich hier heel erg netjes gehouden deze maand, jammer dat ik zelf op rood mocht, maar ben nu alweer zover, vanavond lekker aan de klus, hihi, dus wie weet....
Ja spannend. Ik heb zelf namelijk het idee dat het best eens raak zou kunnen zijn. Zondag ga ik testen en dan weet ik meer! Ben wel bang voor een negatieve test. Dat zou zo een domper zijn.
Ja zo'n test is iedere keer weer spannend, ik zal aan je denken en voor je duimen. Meestal ben ik in het weekend niet zo vaak online, dus ik zal het dan zowiezo maandag wel lezen (stuur me anders even een krabbel met de uitslag).