Nou qua stofwisseling zit je heel goed, al zeg ik het zelf. Maar de rest van je verhaal is behoorlijk heftig zeg. Kom ik aan met anderhalf jaar proberen en nog steeds niets
Dat gevoel ken ik, die wedstrijd heb ik deze week ook gevoerd, om maar zo snel mogelijk van die leeftijds opmerkingen over het senior zijn af te zijn, en dat was me toch een opluchting
Ik heb zelf een uit het water springende dolfijn op mijn schouder (plaats gekozen oa ivm mijn werk, niet hoeft het te zien nl) en zodra ik echt zeg dat ik helemaa goed in mijn vel zit zoals het hoort te zijn, dan wil ik daarboven een ying-yang bal laten zetten. Dan wordt het als het ware een sprong naar mijn innerpeace.
nou wij zitten nu pas in de 5e ronde maar zijn wel al 14 maanden verder. iedere keer was mijn cyclus op hol en wilde ik niet ongi worden. in juni vorig jaar had ik die ma en eind november pas weer ongigeworden en 1 jan. was het raak met de bbz maar daar kwam ik 23 feb. achter. toen weer 17 weken niet ongi en toen weer zwanger. nu heb ik pas een cyclus
Ja ik kan het nog aardig bijbenen. Alleen is mijn taxi er dus ik moet afsluiten. Fijn weekend iedereen
ik baal nog steeds, maar ben zeker blij dat me lichaam zelf de weg weer heeft gevonden. maar de blijheid van een posi test zit er straks niet meer in. eerst een echo en dan blij zijn.
sta vaak op online, maar dan hoef ik alleen maar op f5 te drukken, doe ik dat niet dan begint hij zo maar ergens waar ik al lang een keer geweest ben om te lezen erg irritant
hee meiden, nog niets van BB gehoord??? er zal toch niets zijn met mannetjelief?? @babebabe: woehoei!! gefeliciteerd meid! super hoor! @angel: langzalzeleven,langzalzeleven, langzalzelevenindegloria, indegloria,indegloria, hieperdepiep hoera, hieperdepiep, hoera! Gefeliciteerd!
jeetje dat is erg, denk je weekend te hebben is je taxi er nog niet. waarom ben je met de taxi en niet met ov ofzo?