Meiden ik ga er vandoor... Lekker mijn mandje in en nog even tv kijken denk ik. Gaan morgen een dagje naar A'dam maar denk dat ik morgenochtend nog wel ff kom spieken. Zo niet... dan tot morgenavond! Slaap lekker allemaal!
Da kan niet meer, dan komen ze hier maar om te kijken. Ze liggen nu goed vast gelijmt wel recht maar toch ge mozaikt op de vloer..
truste voor de dames die hun bedje al opzoeken! ik lig er ook al in, maar ga nog even tv kijken, doordat ik overdag veel geslapen heb, kan ik hem nu moeilijk vatten....
haha,, Scorpion ff spannend nog, ik hoop dat je posi mag testen en dat je temp nog omhoog gaat is een goed teken .. Ric mar : Lekker slapen, ach we moete het er maar mee doen. Het is niet anders. Woehoe we gaan zondag naar Slagharen. Zo'n zin in. Ik heb vanmiddag me rijbewijs aangevraagd ik zei wat is het verschil tussen spoed en geen spoed?? Ja 4 dagen dus zou ik m pas volgende week donderdag of vrijdag mogen op halen ikke zo doe dan maar wat meer en maandag ophalen haha Dus maandag 1 uur mag ik m ophalen .. Kan er nog steeds niet overuti dat ik geslaagd ben, gewoon zo vet! 3x in de nieuwe les auto gereden en in een keer raak Wouw.
dames ik ga er ook vandoor zit nu op me mobiel en die is bijna leeg tante ik krabbel je morgen ff terug xxx mamatje
Ik ben in april 08 begonnen, maar gezond heid e.d. ging me toch even voor. Voelde me een tijd niet lekker toen bleek dat ik zwanger was het mis ging toen de vast stelling pco kon het ff niet meer bolwerken in totaal heb ik 28 lessen gehad. Dus valt op zich mee.