Hee Arka, wat zag ik net op de lijst, goed nieuws voor jou. Gefeliciteerd meid met je zwangerschap, hartstikke goed hee
Ja, das waar maar dan ben ik al weer gelijk bang dat ik dan te weinig tijd hebt, als het eens keertje niet wil/lukt/kan als je begrijpt wat ik bedoel...
Hee BB10, ik lees net je verhaal. Balen van je ongi meid, dikke knuffel. Maar blij dat de oorzaak van de verhoging van je man achterhaald is en dat ze snel de juiste medicatie ervoor zullen vinden en beter nog dat hij snel weer thuis komt.
Ja, klopt, had me deze maand er niet opgezet, omdat ik geen hoogte kreeg van mijn cyclus, ik weet niet waar ik vanuit moet gaan nu? De streep was gisteren al flink donker, maar ja, denk dat ik mijn nod op vandaag zet ik weet t echt niet!
Dit zijn zeker goed berichten. Goed dames ik ben er weer vandoor, moet nog van alles doen. Misschien tot straks en anders een fijn weekend toegewenst
Goedemorgen Dames! Bij deze mijn testen.... zeg et maar?? Ze zijn wel licht he?? De blauwe is van CB digi en die gaf dus "niet zwanger" aan vanochtend.... ?? En die andere twee van de KV gister dus een gedaan en vanochtend, zijn beide even licht... had gisteravond ook erg veel gedronken....
Arka JOEHOEEEE ZWANGER GEFELICITEERD!!!!! Wat goed meis, je was zo bang voor een witte test. Het kon ook bijna niet anders met al jouw kwaaltjes en raar bruinverlies dat weer ophield! Super, ik zit helemaal met je mee te genieten. Nou, hup op je roze wolk en er niet meer vanaf komen.
Vrouwtje ook GEFELICITEERD! Het gaat echt goed deze maand. Nou meiden ik denk dat ik me maar in september ga melden. En er voor zorgen dat daar ook zoveel roze komt! Mag ik wel nog af en toe hier blijven kletsen???
Zou over een paar dagen weer overnieuw testen. Maar zie dat je je banner al hebt, dus een voorzichtige felicitatie, heb je ook op de lijst al aangepast
Wou ff kijken hoe het stond en hoeveel weken/dagen het was heb em nou ff weggehaald... want weet et niet? op beide KV testen zijn de roze strepen goed te zien met het blote oog... maar ze zijn zo licht.... hmmmm, moeilijk hoor!