Ik niet weet!! haha, iedereen roept streep=streep... maar goed, ik ga gewoon morgen en maandag weer testen tot ik echt een knalstreep zie
Babebabe, zie jij echt geen streep bij die blauwe? Dan ligt het zeker aan mijn computer want ik zie ook een 2e streep, heel licht maar wel een streep.
Goeiemorgen meiden!! Gelukkig nieuws van BB, we waren allemaal al bezorgd! Gelukkig goed nieuws over je mannetje! Hoop dat ie snel naar huis mag! En wel enorm balen natuurlijk van je ongi...een beetje goed nieuws kon je idd wel gebruiken! Hopelijk is het volgende maand dan raak!! BEG: jij ook ongi snik...balen meis! Arka: jaaaaa ik dacht het al!!! Je had zulde goede symptomen!! Nog steeds aan de diarree ook? WAnt dan ben je de 2e die diarree als symptoom heeft, net als Angel! Heb er zelf namelijk ook nog steeds last van en dan volg ik jullie graag natuurlijk! Vrouwtje: óók zwanger!! Joepieee! GEFELICITEERD MEIDEN!! Who's next??
hey heitje ik denk dat je ons volgt, want heb er nog steeds last van! Bedankt dames voor alle felicitaties om 11u10 ga ik naar de HA om bloed te trekken
BB, bij die blauwe staat inderdaad ook een lichte streep, nmaar die was van de CB digi en die gaf aan "niet zwanger"'.... maar goed, je ziet wel bij alle 3 strepen he?? die middelste kv en die van CB zijn van vanochtend en ik moest zonodig en zoveel plassen... ik had gisteravond erg veel water gedronken... misschien dattie daarom ook zo licht is? Ik blijf gewoon testen morgen en overmorgen! haha, Vriendje en ik hebben beide zoiets van.... er staan strepen... strepen = zwanger.... maar ze zijn zo licht! haha, maar goed... ik heb vorige maanden ook zat getest en heb nog nooit eerder een roze streeep gezien... dusss sorry voor de mega ego!!
@ Arka: Ik had je al gefeliciteerd in bij de april 2010 mama's, maar wil je hier ook nog een keer feliciteren, dus.... gefeliciteerd Verder nog testers geweest vandaag???? (ik ben opgehouden met alles terug te lezen, is echt geen doen)
@ Babebabe: Ik heb je foto's bekeken en ik zie op alle 3 een lichte streep hoor. Dus ik zeg vast voorzichtig gefeliciteerd. Op hoeveel dagen na je eisprong zit je nu?
ik heb maandag NOD.... Zag dat jou streep van 5/08 Mermaid, ook vrij licht was toch? goh... kan het nog niet echt geloven hihi, voel verder ook vrij weinig!! alleen constant m'n onderbuik.... darmen, drukkend gevoel "lucht" hihi
Hihi ja! Was sinds gisteren 8 uur niet meer hier geweest Maar het viel mee deze keer! + ik zit op mn werk en kan niet constant zp'en