Haha ach ja... flirten blijft leuk, als het daar maar bij blijft.. Voelde net 'n soort krampjes net als op het einde van m'n vorige zwangerschap.. Mja.. deed zo'n online zwangerschapstest waar je vragen moet beantwoorden, en die gaf aan dat het de symptonen zijn van een naderende menstruatie.. Pfffff stomme site
Haha kijken mag hoor Tja het blijft een wonder inderdaad hoe het allemaal werkt in het vrouwenlichaam!!!! heb ook altijd wel dat er veel 'uitloopt' en ben dan bang dat het helemaal niet in de buurt van mijn eitje komt
Thnx, mijne ook voor jou natuurlijk Voel me wel een beetje schuldig / lullig hier af en toe hoor. Vele zijn er al heel lang mee bezig en van Demi was ik in 1 ronde zwanger en als het nu raak is zou het weer ronde 1 zijn.. En dat terwijl ik best wat langer kan wachten als andere dan eerder zwanger zouden kunnen zijn.. Mja zo werkt het niet helaas ! Kennissen van ons hebben 2 dochters en die ene kreeg ik 2 jaar tijd 3 kinderen (waarvan 1 tweeling dus) en die andere dochter is jaren bezig geweest (heeft nu gelukkig inmiddels ook een kindje). Je hebt het nooit voor het uitkiezen helaas...
Dag: Daar ben ik ook altijd bang voor !! Maar heel gek, vorige x lag ik tijdens het klussen al 'n beetje schuin, en ben daarna blijven liggen met 'n kussen onder m'n billen (charmant) en heb helemaal niks weg voelen lopen zeg maar (wederom charmant).. Ben wel een tijdje niet naar de wc geweest omdat ik niet durfde hahaha en ik moest best nodig zeg ! (Ik twijfelde zelfs even of m'n vriend wel was klaargekomen, zo weinig verloor ik..... ) Zelf klaarkomen (ook evt een paar uur daarna) kan ook nog helpen heb ik gehoord, maar dat lukt bij mij nooit zo meer dan..... klaar = klaar bij mij haha
Meiden, ik ben er vandoor voor vandaag. Mijn kleine man van de opvang halen en dan even boodschappen enz doen... Groetjes !!
het is inderdaad niet heel charmant maar goed je moet er wat voor over hebben lag wel met een kussen onder mijn kont ach klaar is klaar hoor; bij mij ook hoor
is inderdaad wel super prettig ja! je krijgt zo ook nog wel eens tips van anderen Goh jij gaat alweer voor de tweede kleine! super hoor!
Ja zeker, en voor jou ?? De eerste ? We wilden eigenlijk wachten tot Demi een jaar of 3/4 was in de hoop dat we tegen die tijd een groter huis hadden. Maar gezien de crisis moeten we hiernog wel een jaar of 5 zeker blijven wonen. De wens voor een tweede was er al wel, en ineens besloten we; we gaan er gewoon voor ! We gaan ws de schuifkast eruit halen en een bedstee van maken..
Ja wij gaan voor de eerste! spannend hoor en hoop dat het dan ook gauw ( blijvend ) raak mag zijn! Zag je profiel foto en wat een schat van een kind heb je! zo lekker te slapen.... Oh leuk zeg een bedstee! ach die crisis is er maar houd mijn eierstokken ook niet tegen hoor!!!
Hihi en zo hoor het ook !! Gevoel gaat voor het verstand. Toen ik zwanger raakte van Demi hadden we alles (financieel enzo) voor elkaar, ik werkte bij m'n ouders in het bedrijf (bij hun aan huis, dus nam Demi mee) maar afgelopen maart zijn we uit nood gestopt ermee, en moest ook alles ineens omgegooid worden en Demi naar de opvang. Plannen kan je het toch nooit...
Goede middag meiden, Ik heb lekker een positive ovulatie test.... Ik ben er erg blij mee want ik had geen idee of dat ik wel een eisprong heb.... En die heb ik!!!!! Hoe blij kun je zijn he?! Heb m'n ventje al gesmst, dat hij vanavond moet (onder het mom van een grapje natuurlijk he!) Volgens mij leeft je ei toch maar 24 uur ofzo toch? Weet iemand dat? Ga zo m'n kittige pakje maar eens aan doen, even een wulpse poes spelen....
Hoi marjand! Wat fijn! als een ovu test positief is dan heb je binnen 24-48 uur je eisprong en je ei leeft +/- 12 uur dus vanaaf en morgen aan de gang en misschien overmorgen ook nog maar? ach joh het is weekend! leef je uit haha! spannend hoor! maar vooral succes!!
En ik ben maandag ook nog vrij dus zal man lief eens flink uitputten.... En dan duimen maar.... Hoe gaat het bij jou? Ook de eerste?
haha is hij straks helemaal uitgeput 8) maar ja optimaal benutten deze kans! Voor ons gaan we ook voor de eerste ja... duurt alleen al zo lang..