Ik snap precies wat je bedoelt hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat toen we op vakantie waren, je er wel iets minder mee bezig bent...ook wel omdat je met meerdere bent (10) dus dan is er ook altijd wel geklets of geouwehoer enzo. Maar ook toen voelde ik de kwaaltjes en mijn ei springen....dusss Mijn zusje voelt dat niet...en is een stuk nuchterder....das miss ook wel fijn..
Dat zijn gewoon foute opmerkingen, als je niet weet waar je het over hebt en tegen wie, hou dan dat soort commentaren voor je en denk het allen
deze is ook heel fout, van iemand die niet weet dat we al bijna een jaar bezig zijn, : 'Ga maar eerst oefenen met een hond, voordat je aan kinderen begint', wat moet ik met een hond???
hoi meiden! de HA heeft me helemaal gerustgesteld!!! Vanmiddag gana fietsen en vanavond BBQ phoe! Is me eigenlij iets te vermoeiend op dit moment. Gingen er niet nog meiden testen vandaag? xxxxxxxxxx
tsjah...ik vind de opmerkingen van eigenlijk maar wildvreemden (buren enz) het ergst...hey jullie zijn al zo lang samen...komt er nog geen kindje...moet ik ff helpen ben wel gewillig hoor!!...grinnik grinnik... $ foert!! En we waren al bijna 2 jaar bezig terwijl het niet lukte....)
Offeuh deze...ohh lukt het zwanger worden niet goed (net verteld wat ik heb en waarom het zo lang duurt)....nu dat zal mij niet gebeuren hoor! (36 en nog lang geen kinderwens) Mijn man zijn zus heeft al 5 kinderen en mijn broer 3 dus wij zijn supervruchtbaar en het zal de eerste keer raak zijn....... Tsjah en bedankt...dat wilde ik echt horen nadat ik mijn hart had uitgestord...
Ooh en deze is helemaal de max!! Er zal wel een reden zijn dat het niet lukt...misschien wil de natuur je iets vertellen....en is het niet aan jouw besteed om moeder te worden....je bent toch maar een uitzendkracht, hoe wil je dat allemaal gaan bekostigen...... slik...........(je kan je indenken dat ik die collega nooit meer gesproken heb....)
hahaaha ben niet zo van de slaan..maar kookte wel.... heb er eigenlijk niet op gereageerd...stomme reacties stomme mensen denk ik maar zo....geen weet van de wereld...en zijn voor en tegenspoed....
Ech waar. Sommigen hebben niet door dat het niet altijd meteen lukt en dat het ook nog eens ontzettend gevoelig kan liggen/zijn.
:x:x:x:x:xTjongejonge hoe moeilijk kan het zijn???????? Ik maak een boodschappenlijstje waar precies op staat wat ie mee moet nemen en nou is ie gvd nog de helft vergeten. Daar wordt ik echt zo WOEST van!!!!! En denk maar niet dat ie cola voor zichzelf vergeet, neeeeee hij vergeet de yoghurt!!! En laat dat nou toevallig zijn wat ik in het weekend altijd eet tussen de middag!!! :x:x:x:x:x (sorry hoor meiden het zullen de hormonen wel zijn. Maar ik ben me hier toch een partijtje pissig. Wat moet ik nou eten?! Ik wil yoghurt!!!!!!! )
hmm...en dan tijdens de zwangerschap... Oh iedere dag misselijk....das niet zo leuk....maar val je tenminste af anders word je zo een dikke moeder..... En bedankt...alsof mijn gewicht me al niet erg genoeg dwars zat...
Al baal ik er af en toe wel van dat sommige mensen "per ongeluk" zwanger worden, een ongelukje krijgen, waarbij de kids verwaarloosd worden of niet/nauwelijks opgevoed. Dan denk ik wel eens, jullie hadden er helemaal niet aan mogen denken....en daar gaat het altijd zo gemakkelijk....gekregen bij een pakje boter zou ik bijna zeggen