Bah dat is balen Ik kan wel uitslapen maar doe het nooit omdat ik dan 's avonds niet meer kan slapen hahaha
oja kan ik ook dalijk wel ff terug kijken heerlijk ben nu bones kijken net ff 6 seizoenen ER besteld lekker voor de vakantie
he jakkes Melanina...dat zijn de mindere dagen....af en toe heb je dat maar morgen zal het vast beter zijn... @ ijsje..had nu een nepmagnum van de c1000. Zo eentje met nootjes...vanmiddag al in de ijssalon gezeten en daar eentje gehad met veel chocola en slagroom... Zijn namelijk tijdens het rondtoeren op de motor daar ff gestopt...heerlijke ijssalon bij ons in de buurt
ijs heerlijk nog niet op vandaag ga wel vroeg slapen denk ik ventje vroeg ben je nog ongie ik zo euhhhh nee vanaf do al niet meer hahaha heerlijk hoor 2 dagen korter ongie
Hey meiden, nog even snel voor dat ik ga eten Niks spannends meer gebeurt? Ow en Chelle, nu zie ik dat je een dagje eerder loopt dan ik, had je eerst 29 dagen of ben ik een muts? Weet het ff niet meer hahaha! Mooie banner trouwens, lekker uitgebreid hé? Verrrrrie hendie . Ah lekker eten jummie stik van de honger! xxx
ooo kijk dat duurt nog wel ffkes...mijne zit er nu officieel op. Heb nu gewoon weekend en mag maandag weer beginnen..... nog 8 weken en dan weer vakantie...aftellen is weer begonnen hihi
Ik denk dat jij de muts was..heb namelijk niks veranderd. Ja mooie banner, heb hem bij jou afgekeken vond hetwel eens tijd voor verandering, had al 6 maanden die standaard van ZP wilde nu een keertje een andere
Zit je ook op een andere site trouwens Chelle? Ik vindt het toch maar ruk vergeleken met zp hoor, maar wel een leuke hyves-profiel pagina
nee zit alleen op Zwangerschapspagina.nl....en hoezo hyves profiel pagina???of bedoel je die van mij....