NOD augustus 2009

Discussion in 'NOD forum' started by bebietje, Jun 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Lief dat je het vraagt.
    Ik zit er vanavond echt helemaal doorheen, heb net een half uur in de auto zitten brullen en nu nog met vlagen.(ben gelukkig wel veilig thuisgekomen, want ik zag door mijn tranen de weg niet meer:))
    Het is voor mezelf moeilijk toegeven maar ook ik kan niet altijd sterk zijn;)
    Vriendlief zat er vandaag ook helemaal doorheen en dan kan ik niet afknappen natuurlijk. Hij voelde zich weer erg beroerd, koorts, zeer misselijk en super zwak. Ik heb tegen de verpleging gezegd dat ik het niet vertrouwde en dat als er nog een artsin de buurt was dat ik die wilde spreken. De arts kwam aan zijn bed en heeft heel uitgebreid uitgelegd wat er gaande is en wat de prognose is.
    Super fijn dat ze de tijd nam om dit op een zaterdagavond uit te komen leggen (tja een vrouw hè;))
    Het komt er op neer dat ze nog niet precies weten welke bacterie ze aan moeten vallen, dus krijgt hij een zeer sterke antibiotica in een hoge dosering om alle bacterien aan te pakken. Maar dat zijn dan ook de goede bacterien die in je darmen leven dus alles gaat kapot. Daarom voelt hij zich zo beroerd. Als ze de uitslag van de kweek hebben kunnen ze hem gerichtere antibiotica geven. Maar hij moest zeker nog op een week rekenen en een maand voordat hij hier enigzins vanaf zou zijn.
    Dus van mij mag dit alles achter de rug zijn.

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    dikke knuf BB, hoop dat alles snel weer helemaal goed komt

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Dank je BEG dat hoop ik ook.

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik ga ff in bad liggen mss dat ik me dan een beetje kan ontspannen. Meissies fijne avond nog en bedankt dat ik tegen jullie aan mag klagen! Ook al is het niet over mijn NOD.

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    daar zijn we hier voor!

Rust lekker uit, BB!

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    bb10 wat een zooitje zeg, het einde is dus het einde is nog niet inzicht :( .. Balen sterkte er maar mee..

BEG overkomt mij ook wel eens ik heb vandaag alle gordijnen en bank kussenhoezen gewassen plus nog kleding e.d. zit nu nog 1 in die hang ik dalijk op endan nog 1 die ook nog moet hangen vanavond haha ..

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Pimp That Snack

leuke site, mensen maken megaversies van eten, mega bigmac en megamars enzo, en dan geven ze ook op hoe ze het hebben gemaakt, hoeveel het heeft gekost en wat er allemaal inzit

8. Kubus

Kubus Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    4,212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden ik kom nog even spieken...
    Wat is het rustig zeg!

Lieve BB een hele dikke knuffel voor jou! Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit en vind het super knap van je dat je je zo groot houdt voor je mannetje! Mijn duimen draaien dat hij snel opknapt en weer lekker met je mee naar huis mag, zodat je hem lekker thuis kan vertroetelen.
    Kom maar spuien hier als je het nodig hebt, daar zijn we voor!

9. Kubus

Kubus Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    4,212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoe is het hier verder?
    Nog wat leuks te melden?

10. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    BB10, Sterkte meid.. snap dat het een moeilijke tijd voor je is.. ik wens snel beterschap voor je vriend. Heel veel knuffels van mij

11. Kubus

Kubus Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    4,212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ga even kattenbak uitmesten, katten eten geven en dan naar bed. Lekker boekie lezen :)

12. Kubus

Kubus Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    4,212
    0
    0
    Zuid Holland
    Slaap lekker en tot morgen! Weet niet of er testers zijn voor morgen maar zo ja: succes!

13. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Dag meiden,

Geen zin om alles bij te lezen, sorry :) Wat is het nieuws? Zag dat Arka posi getest heeft, hoera! GEFELICITEERD!

14. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Zag er een hoop zwangeren weer bij..
    Gefeliciteerd allemaal !!!
    Ik ben bijna jarig en volgens mij word ik morgen
    ongesteld haha.. Lekker dan !

15. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    Hoi meiden,

ff een vraagje he, beetje raar miss, maar wil het toch ff weten
    Ongi was gister echt over, had alleen donderdag en vrijdag nog beetje bruin/oud bloed.
    Vandaag weer 1e keer geklust en nu al de hele avond licht helderrood bloedverlies....hoe kan dat?

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Oeh Oeh Oeh ,, Bijna

Maar alvast (want ik ga op bed) .. VAN HARTE GEFELICITEERD MTE JE VERJAARDAG :D :D HOOP DAT JE MAAR EEN OUD BEPPIE MAG WORDEN.. GENIET VAN HET MOOIE WEER...

KNUF

17. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    @ rapoenzel,
    das balen meis...weet je zeker dat je ongesteld wordt....sommige kwaaltjes kunnen op elkaar lijken he

18. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    @ Chelle:
    Ja, ik weet het zeker haha...

19. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    oke..wel jammer dan....maar dan mag je gezellie mee naar September.....is ook wel gezellig met ons hoor.

Share This Page