@ miracle: welkom. Ik zat al op ZP toen jij er was. Maar heb feb overgeslagen. Werd ipv in jan pas in feb ongi en ben toen naar mrt doorgeschoven, echter toen kwam het pas nog later dus heb me pas sinds kort weer bij de NOD's gevoegd omdat ik door gyn behandeling wel steeds een NOD kan geven. Al is het wel steeds ff wachten. @ Timon: wat dat betreft is juli ook nog maar net begonnen.
buikpijn Timon, heel veel buikpijn. Heb het buikspierkwartiertje niet kunnen halen, maar gezien de buikpijn was het ook niet lekker geweest. Verder is alles wel goed hier. Morgen weer verf halen en beginnen met de deuren en kozijnen. Eerst die van de woonkamer. Zodat het hier klaar is en ik volgende week de woonkamer weer een beetje kan inrichten.
Jeetje, dat is niet fijn. Ik ken het eigenlijk alleen als menstruatiepijn. krom lig ik dan. Doe je wel een beetje rustig aan morgen? Morgen toch maar iets in het huishouden gaan doen. Ik ben nu 2 dagen vrij geweest en heb alleen boodschappen gedaan en wat gekookt. Vandaag was ik zo moe dat ik op de bank heb geslapen. Dus dit weekend toch maar wat actiever worden. Om 7.00 aan het werk gaan is heel erg wennen. En dan ook nog ongi worden vergt net teveel van me. Dan blijft er weinig stoere meid over. Luisteren naar mijn lichaam is dan het enige wat ik kan doen.
Bij mij was het iets pijnlijker als menstruatiepijn vanmiddag. maar heb me paracetamol ingenomen en dat werkt nu wel fijn. Grote nadeel is wel dat ik regelmatig naar toilet moet om in de gaten te houden hoeveel ik verlies. Ik moet trouwens zowiezo rustig aan doen. Als ik dat niet doe dan merk ik dat de hele week. DAn kan ik de hele week niets doen. Ben ik doodmoe. Nadeel van mijn Burnout.
1: Moosje25 2: Bebietje 3: Wgev & Tihany & Laraxx 4: 3kats & Sade & Kris34 5: La Femme Nikita & Lievemama19 & jolandaatje79 & Loutjelou & rimar & Dina88 6: 7: 8: 9: 10: Mgwc 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: Ricmar94 27: 28: 29: 30: 31:
@ surf: ik ben niet zo van de plaatjes bij lijsten. Ze komen meestal niet zo goed erop (of niet of op de verkeerde plek)
jeetje sammie, zoveel eitjes elke keer, hoe kan het dan dat het niet wil lukken bij jullie? lijkt me heel frustrerend... succes deze ronde, ik hoop dat het met 3 eitjes gaat lukken...
Leuk al weer zoveel nieuwe meiden in augustus...oke liever allemaal eerder zwanger kunnen testen, maar voor nu gewoon maar vol goede moed naar augustus uitzien! Over 2 weken vertrekken wij voor een week of drie op vakantie naar zuid frankrijk, mijn nod zal dus op vakantie plaats vinden. Nou zit ik te twijfelen of ik naast maandverband en tampons ook een zwangerschapstest mee zal nemen op vakantie. Kijk het is natuurlijk een ding van niks, neem em zo mee, maar twijfel een beetje of ik ook die 'spanning' van wel of niet testen mee wil nemen op vakantie, snappen jullie? Mss wel beter niet mee nemen, kan ik ook niet in de verleiding komen eerder dan NOD te testen, mocht ik overtijd zijn kan ik altijd nog naar de super hobbelen en een clear blue digi 'Enceinte... Pas Enceinte' test halen...toch?! Hoe doen jullie dat?
@ surf: is het je gelukt met plaatje en al? Wat goed zeg @ bebietje: ik ben wat dat betreft iemand die niet goed tegen negatesten kan, dus ik zelf zou die spanning van testen niet op vakantie willen hebben. Als ik ongi wordt jammer dan. Maar ik ga niet testen op vakantie. En zou je perse willen testen kan je idd altijd nog daar een halen. Alleen zou ik je willen adviseren om niet voor je NOD te testen dan. Je weet niet hoe gevoelig die testen zijn
Onze vakantiedagen vallen tussen ovu en ongi in. Ik hoef die 6 dagen dus niets mee te nemen. Flink duimen dat het volgende maand echt raak mag zijn zoals de pendels voorspellen.
Wij gaan pas in september op vakantie, dus had ik er eigenlijk nog niet over nagedacht. Ik denk dat ik wel een test zou meenemen, maar ik zou pas gaan testen na mijn nod dag. Veel succes er verder mee groetjes Jolanda
Voor je NOD heeft ook niet veel nut vind ik zelf. Vaak test je toch nega en zit je voor niets in de onzekerheid.