Leeuwtje truste.. BB10 misschien kan je vragen of hij wat kan krijgen voor de misselijkheid, dat kan ook via het infuus. en misschien vind hij ander drinken prettiger?? Bouilion is ook goed of groene thee. dikke knuffel vanuit het noorden
Ga nu lekker douchen en iets leuks doen met m'n lief. We weten nog niet wat maar dat gaan we zo verzinnen. Iemand leuke tips?
BB ik heb net even snel teruggelezen, heftig hoor, ik kan me goed voorstellen dat je je tranen gisteren even goed de vrije loop hebt gelaten, het is ook niet niks wat jullie voor de kiezen krijgen. Nu maar hopen dat de uitslag van de kweek er snel is en ze gericht kunnen gaan behandelen, sterkte meid, dikke knuffel
Ninoshka, jij ook balen van je ongi, je had zo'n goed gevoel Ricmar, goed idee ik ga bouillon voor hem meenemen! En hij krijgt domperidom (n)?? voor zijn misselijkheid. Jowjow thanx. Ik ga even een boterhammetje eten en dan weer naar het zh. tot straks meiden en nogmaals bedankt voor alle opbeurende woorden! (ik blijf het zeggen maar ik meen het echt!!)
en voor de jarigen, gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van, het weer werkt zeker al mee
mmm lees net m'n berichtje terug, haha, kan je ook dubbel opvatten.... Het wordt waarschijnlijk lekker fietsen en een terrasje pikken en dan in de zee zwemmen.
Ik ga ook weer meiden, ff gezellig buiten wat drinken met mijn mannetje, doei en wie weet tot vanavond
tja, had ik zeker. Probeer er maar niet teveel bij stil te staan. Als het al raak was is het iig niet blijven zitten, zucht.. Succes in het ziekenhuis straks
hai dames hier ben ik ook weer ff via me mobiel...tante mars, ik heb normaal juist nooit zo snel last van me borsten en nu juist wel! ook al weeig gevoel in me buik soort van misselijk gevoel! nog testers vandaag? beg wat vervelend dat je zoveel krampen heb, knuf van mij!
BB10 dat is idd tegen de misselijkheid, hopelijk voelt hij zich snel wat beter. en lucht je hart daar zijn we voor
nog van harte angel en voor de andere jarigen...mijn ovupijn voel ik ong 3 dagen lang, voel het links of rechts, het is een drukpijn soms heel erg. nog 4 dagen heb ik de echo, spannend! gisteren met dinnetje was gezellie
Dames nog even een vraag die ik gister ben vergeten te stellen. Gisteravond had ik het gevoel iets van opvligers te hebben (al weet ik ook niet hoe dat voelt) Ik had het steeds vreselijk warm, terwijl het bij mijn schoonouders niet overdreven warm was. later in de auto had ik het ook en vanacht werd ik ook een paar keer badend in het zweet wakker. weet iemand wat dat kan zijn??
arka ik hou me nog even in dinsdag toch naar gyn en verder wacht ik het af In febr teste ik voor nod ook negatief, en aan gezien ei op woensdag was en dat as woensdag pas 2 weken geleden is wil ik niet te vroeg testen, misschien geeft gyn me dinsdag duidelijkheid of ik moet eerder ongi worden dan is het ook duidelijk dat we voor iui gaan
Hi dames ben ik weer. Supermarkt was verschrikkelijk druk, maar hebben gelukkig alles weer in huis. Daarna ook maar gelijk een boterhammetje gegeten en de 2e was ering gestopt. Moet eigenlijk nog veel meer in huis doen, maar het is zo warm! Misschien dat ik vanmiddag zin heb om iets uit te voeren Ga denk ik ook maar even in de tuin zitten straks, ik kan wel wat kleur gebruiken @ Ricmar: Opvliegers zijn volgens mij ook een kwaaltje, volgens mij kan jij bijna alleen maar zwanger zijn! Zou wel super zijn zeg! Is die 2e inseminatie niet voor niets geweest!