ze zit ook nog geen maand na haar mk, meestal heb je de eerste ronden geen ei (al zijn er uitzonderingen), maar meestal geen eisprong na 2 weken na MK
ze had op 29 juli mk gehad en op 9 aug bloed verlies en vraagt zich af of dat innesteling kan zijn , dat zou dag 12 zijn na MK wel vreemd volgens mij
Beetje vreemd verhaal inderdaad..... Pff ik verveel me een beetje.... Weten jullie een fijne plek met zon om in november op vakantie te gaan?
Ja dat is zelfs voor een ei snel, laat staan innesteling. Dit kan helemaal niet joh, nog geen maand na mk
daar durf ik geen uitspraken over te doen maar heb gewoon nog nooit een test gezien die zo op de ovutesten leek
ik heb in mijn leven al vaak genoeg vreemde verhalen gehoord van mensen, ook mensen die ik al langer kende, dus ik kijk nergens meer van op
Daar wil ik heel graag een keer naartoe om te shoppen zonder manlief, maar wil nu echt met m'n gat op het strand liggen zeg maar
ze heeft ergens anders ook nog gepost dat ze 3 dagen te vroeg heeft getest... maar nu hou ik er over op! want straks heb ik er gelazer mee, wil niet geband worden ofzo
zon in november? ga bij leeuwtje op bezoek, daar hebben ze toch in de winter zomer en in de zomer winter? (als je nog begrijpt wat ik bedoel?)