oke ben er weer toch maar even aardappelen geschild, mannetje heeft de boontjes gepunt, hij vond dat we gezond moesten eten kennelijk
Zekers!!! Als we met z'n 2e thuis zijn is het altijd vechten wie er op de pc mag en op internet. Met eenlaptop erbij hoeven we niet meer te vechten! (figuurlijk dan hè)
oeps dan hebben we hier luxe. allebei een laptop beneden en boven staan 2 vaste pc's (maar zijn ook zakelijk te gebruiken hoor)
Ik ga op mijn gemakje naar de friettent en daarna weer naar het zh. Tot vanavond dames (Ricmar gezond eten moet ook als je zw bent! Zeg maar tegen je mannetje dat ik hem gelijk geef )
Ik heb deze anderhalf jaar geleden voor kerst gekregen van mijn mannetje Bekijk bijlage 11360 Kleurt ook lekker bij ZP
Ja zeker mooi cadeau, had er al een hele tijd naar staan kwijlen, maar nooit verwacht dat hij onder de kerstboom zou liggen hahahah Was ook gelijk verjaardagscadeautje, maar nog steeds een beetje te gek ookal gebruik ik hem constant
Hee hallo, Wie van jullie voelt zich best wel een beetje zwanger stiekem en moet komende week testen? Ik mag over 3 dagen!! En jij?
ik mag woensdag testen dan zit ik op max cyclus van de afgelopen maanden, maar dinsdag moet ik naar gyn voor uitleg over iui-d dus misschien weet ik dan al meer indien geen ongi
Krijg je dan eerst een bloedtest (weet niet zoveel van IUI) om te kijken of je 'onderweg' bent? Wij hebben 1 sept een eerste afspraak bij de FA. Enneh, wat zegt je gevoel deze maand?
ja ik weet het niet ben wel moe en schoonmoeder zat me echt vreemd aan te kijken en zei tegen me wat zie je er moe uit, heb witte vloed en koffie is vies sinds vanmorgen. maar mijn temp blijft achter en daar twijfel ik dus over. ik weet dus niet of ik ongi ga worden maar als ik dinsdag niet ongi ben dan ga ik dat zeggen tegen gyn, en kan hij misschien eerst test doen of echo voor dat hij zijn verhaal over iui gaat vertellen
Nou spannend. Ik hoop het beste voor je. Ben jij ook eerst doorverwezen naar een FA? En zo ja, wat zijn jouw ervaringen daarmee?
in 1996 liep ik al in het academisch in Utrecht, zijn nu zelf het KID traject in gestapt met eigen donor en al 1 keer zwanger helaas MK, nu lopen we bij eigen gyn en gaan volgende maand voor iui indien nodig
Meld me ook weer even. Had vandaag echt een pesthumeur zeg gatver! We zijn toch maar naar buiten gegaan en naar Kijkduin gefietst. Wilde eigenlijk de zee in maar zit pas op dag 2 ongi, bah. Toen maar in de schaduw bij een strandtentje gezeten heel de middag, lekker met loungemuziek. Wel weer een beetje van opgeknapt. Ben heeel moe nu en het is veels te warm in huis. Straks maar even wat eten klaarmaken.
Jemig Yootje wat erg!!!!!!!!!!!!! Ik kan me niet indenken hoe debiel je moet zijn om zoiets te kunnen doen!!!! Ik heb hier zelf ook twee katers rondlopen (die helemaal onderdeel zijn van ons gezin) en ik kan me niet voorstellen om ze te moeten missen. Ik snap helemaal hoe je je voelt. Veel sterkte en de andere kat voorlopig maar even binnen houden...
Hier hebben we het eten op, vlees was niet lekker, mannetje vond het ook niet echt geweldig, dus maar weggedaan.