Oeps had ik het verkeerd gezegt dan? Op de andere banner was ik vandaag 4w en 6 d, nu maar 4.5 Denk dat ik die van leeuwtje maar kopieer haha, zij is weer 4.6 Ik wil ook een dag meer!!!!!! *stamp stamp stamp* hahaha
Niet zo ongeduldig Angel, over een paar uur ben jij ook 4w6d @Ego: Met mij alles goed, vanochtend weer misselijk (beuh). Aan de ene kant erg, aan de andere kant een geruststelling. Verder wordt ik knettergek van mijn (.)(.), zoooo gevoelig! Moet naar mijn werk, toedels!
Lopen we dan niet gelijk op of ligt dat aan het tijdsverschil bij ons?? Toch vind ik t niet leuk Ben blij dat je misselijk bent, uhm niet verkeerd bedoeld he hahaha Dikke knuff en werk ze!!
nou gewoon verveel me............dat kan toch hihihi...tv is geen flut op....laptop is wel leuk...maar ook niet echt uitdagend....sorry meiden..... en verder...naja...laten we het erop houden dat het aan mij ligt hihi...ik ben gewoon vervelend... Groetjes, Miranda
Ja ach genieten doe ik toch wel en het is ook wel beter als ik wat langer de tijd heb en de tijd niet vliegt haha er moet nog zoooooveel gebeuren voor de geboorte, whoei!! hahaha
Ik ga zo nog ff lekker onder de zonnebank ondanks dat het mooi weer was vandaag... En daarna lekker douchen en naar bed Het is zo rustig hier!