dan moet je er wel een foto in plakken, want die digitale, daar blijft volgens mij de tekst niet eeuwig in staan
Nex: ja gaan wij ook doen, mijn vriend vind het niks omdat hij bang is dat de baby eraan went, maar ik denk dat het wel meevalt. Morgen 27 graden: WOW, ga gelijk plannen maken
Heb mezelf ook op de lijst gezet...! Als jullie dat goed vinden Met mn laat ei (stom ding ook ) Zal mn NOD nu dus 5 aug zijn denk ik. Afwachten... Nog ff banner aanpassen en dan kan ik weer mee!
Positieve uitslag? Je kunt de test bewaren! Het resultaat van de zwangerschapstest blijft zichtbaar. Veel vrouwen vinden het leuk om de test te bewaren om te laten zien aan hun dierbaren of in te plakken in bijvoorbeeld het babyboek. De test is daarom voorzien van een afbreekbaar handvat waardoor de test compacter en gemakkelijker bewaard kan worden. Haal ik van de predictor site
hee ben ik weer... lekker nog anderhalf uur geslapen, heerlijk! normaal wordt ie nooit zo vroeg wakker, meestal half 8- 8 uur, maar dit was even een uitzondering, geen idee waarom... maar goed, we zijn weer bij geslapen! hier gebeurt niet echt veel... naliey: ik zou als ik jou was de digitale met indicator doen en dan een foto ervan maken, das wel leuk voor in het fotoboek, vind ik... (heb er volgens mij eentje van mei in mn album staan...) verder niets bijzonders hier, ga zo skypen met mn ouders, maar mn vader kreeg ze webcam niet goed aan, dus nu is ie de pc opnieuw aan het opstarten in de hoop dat dat werkt... dus ik ben zo weer even weg...