doeidoei dames... truste alvast voor straks of klus ze voor straks... of een fijne dag hihi...zo heb ik alles wel gehad he nou toedels
Hoi hoi, ik ben nieuw op het forum en mijn vriend en ik willen graag proberen om een klein wondertje te verwekken Alleen alles is nog een beetje nieuw voor ons het is voor ons ook pas de 1e ronde weet alleen niet of de 1ste dag van me laatste menstruatie nou 27/29 juli was..dus of morgen of woensdag eigenlijk ongesteld worden (wat we dus niet hopen)...
Van harte welkom!!! Oh spannend allemaal zeg, ik ga hard voor je duimen dat je gewoon meteen niet meer ongesteld wordt Succes!!!
dank je wel ja best spannend al ga ik er natuurlijk niet vanuit bij de 1e ronde alleen vind het wel leuk om erover te kletsen en wat info in te winnen over bepaald dingen Hoe kan ik een forumbericht volgen en krijg ik bericht als er een nieuwe reactie is geplaatst..Sorry gaat helemaal niet ober zwangerschap hihi..
Altijd leuk om met mensen die in het zelfde schuitje zitten te kletsen he, en als we je ergens mee kunnen helpen (op sommige dingen na die je toch echt zelf moet doen haha, maar dan laat je t ons maar weten Als het goed is heb je normaal gezien zodra je ergens een bericht plaatst meteen een abonnement op dat onderwerp, zo niet dan kun je bovenin bij onderwerp tools geloof ik klikken en dan abonnement aanklikken, moet bovenaan de berichten staan.
Ik hoop natuurlijk ook dat ik gewoon niet ongesteld word, maar ga er niet op hopen al vind ik het stiekem toch wel een beetje spannend hihi..
Hay meissies, ik moest ff bijlezen hoor! Met het mannetje gaat het vandaag echt al weer een stuk beter! Hij is opgewekter en heeft geen echte koorts meer gehad vandaag. Dus voel ik me ook een stuk beter! Ik heb zelf vanavond met hem buiten gezeten dat deed hem wel goed wat frisse lucht! Leuk met de rolstoel door t zh scheuren, hihi voel me dan net een puber, hahaha!
Bedankt voor de goede hulp . Vind het wel verwarrend dat de symptomen van de zwangerschap aardig in dezelfde richting zitten als de ongesteldheid beetje jammer hihi..
Idd chelle daar heb je gelijk in moet gewoon lekker werken de aankomend dagen dus lekker veel afleiding .. Dames ik ga lekker het bed in .. Tot snel en weltrusten
Angel thanx voor je pendel en je lieve berichtje! Ik hoop dat ie uitkomt! Maar op het moment gaat het mannetje voor en staat het zwanger worden op de tweede plaats. Nu moet hij eerst helemaal beter worden. Hoe moeilijk ik het ook vind om evt een maand te moeten laten schieten. Ik hoop dat hij over 10 dagen uit t zh is dan hebben we deze maand nog kans.
Weet je wat raar is, ik heb al 3 dagen heel volle (.)(.). Dat heb ik nooit als ik ongi ben? Wat is een vrouwen lichaam toch raar. Denk je alles gehad te hebben doet het weer wat anders!
JA daar heb je wel gelijk in. Ik wil ook wel een andere maar ik denk iedere keer. Als ik deze maand nu zwanger ben moet ik toch een andere dan ga ik wel zoeken, hihi. Dus ik denk dat ik nog wel ff aan deze banner vast zit.