Ik ga ook mijn mandje opzoeken. Lieve Angel, ik tune morgenmiddag in om goed nieuws van je te horen, goed? Hou je hoofd koel en bedenk alles komt goed, op wat voor manier dan ook! Dikke superknuffel en positieve gedachten! xxx Sue
ik ga denk ik ook maar eens kijken of vriendje al slaapt. hij heeft morgen zijn eerste werkdag bij zijn nieuwe baan. ocherm, hij is er helemaal niet met zijn hoofd bij.
En dat vindt ik ook, ben jullie ook allemaal heel dankbaar dat jullie hier altijd zijn Altijd vriendinnen om mee te praten! Dikke kus en hoera voor ZP! Haha! xxx
@Yootje, wat vreselijk voor je meid en ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies *Dikke knuf*
@ angel.. ik ben heeel hard voor je aan het duimen en weet dat het goed gaat komen.. * heele dikke knuf* ik hoop dat je een beetje nachtrust hebt kunnen pakken. xxx
Hallo Goedemorgen Heb niet alles terug gelezen, maar angel hoe is het met je?? Hoop dat het een baalsontsteking of een innesteling is ik duim.. verder nog nieuws hier. Zag dat de test ws een ovutest was ipv een zw test, dom dom.... Ego hier temp stabiel, en ik was vanacht misselijk in bed bah... Nu ga ik douchen en aankleden en dan eten, en kijken hoe de koffie smaakt.
goedemorgen, @ricmar, hoe smaakt de koffie? @hier, barslecht geslapen, hoef niet te werken en toch al zo vroeg op. en dat tewrijl ik mijn slaap hard nodig heb. nog steeds last van mijn boobies. ik ga vandaag de matcare testen bestellen.
yootje ik mag morgen naar de gyn voor uitleg over iui. hij zal dan ws vragen op welke cyclus dag ik zit. tja ik zal dan maar zeggen dat ik niet weet of ik nog wel ongi ga worden haha. meestel heb ik een cyclus gemiddeld 26 dagen dus het wordt nu spannend