@mermaid, de tas is inderdaad af. staat in mijn album. ik zal er ook nog een foto bij zetten waarop die helemaal af is met bloem.
ja, ze was er helemaal blij mee! ze zei ook dat het zeker niet de laatste keer was. dus, wie weet, binnenkort weer een opdracht!
ben er zelf ook wel trots op! mischien dat ik vandaag voor mezelf een tas ga maken. even afleiding zoeken, ben nog steeds erg verdrietig, moet de hele tijd huilen
hoi meiden hoe gaat het hier? Nog roze bij? Rapoenzel, ik zag je op rood staan? Dikke knuffel meid En Lady, heb jij al meer nieuws? Ik blijf duimen!!!
Goeiemorgen meiden, nog geen nieuws van Angel lees ik...pfff nou hoop dat het bloeden bij haar gestopt is! Want ik hoop dat ik ze dan overgenomen heb want ben ongi geworden vanmorgen... Temp was al zo laag en mn boobies voelden al minde gevoelig dus kon het aan zien komen...alleen wel snel zeg...eitje is dus echt al óp vakantie gesprongen...goed geklust dus daar lag het niet aan..hopelijk volgende maand dan een beter gericht schot! Jammer want nu ga ik ook niet mee met het zp-uitje