de predictor, ben nog niet zo thuis in de testen, was gewoon van plan om een cb digital te halen bij de Etos
Hey dames alles goed hier? Heb even niet terug gelezen, zoveel pagina's! ff ego: vandaag wat vruchtbaar slijm gespot dus net mannetje mee naar boven getrokken om vast te klussen... Ga ik daarna naar toilet zit ineens alles onder het bloed... Super vaag net alsof er een ballon knapte ofzo. Helderrood, geen stolsels. Nu is het helemaal weg, niet eens roze met afvegen. WTF was dat?! Iemand dit wel eens meegemaakt? Schrok er van!
Heb het ook nog nooit gehad Kubus, kan me voorstellen dat je je helemaal lam schrikt. Ik haal eerst de etos eigen merk testen en daarna een cb.
ben niet echt dol op die van de etos, al een paar keer gehad dat ik een heel dun streepje kreeg, kruidvat blijft bij mij echt leeg.
meiden ik vveel me... me ventje zit bij zijn zus... die trappen zijn nu ff te zwaar voor me... ben echt doodop.. hij laat zijn kop scheren... maar nu zit ik weer alleen thuis we zouden wat gaan doen vanaaf maar er is of niemand thuis of ze krijgen al visite... dus jha..
Kubus: das ook eng, zou niet weten wat het kan zijn.. Blackeyedgirl: kom je ook uit Maassluis dan?? Haha
Geen idee, ik wacht het maar gewoon af... Had verder geen kramp ofzo dus misschien toch een ader geraakt ofzo Ik ga weer ff film kijken, kom later nog wel ff spieken.
bij de trekpleister hebben ze ook dezelfde 2 voor 5 euro testen als kruidvat, dus dan kan je ook naar de koningshoek, of zit ie er nog in het dorp?
Ow ja heb je ons nu opeens niet meer nodig Kubus: Als je het nog eens krijgt zou ik toch even naar een ha gaan, je weet maar nooit natuurlijk.