Ja dat zou ik ook niet erg vinden nee. Vind het reuze spannend voor je meid. Ik denk dat als je een knallende test in je handen hebt of voor de eerste keer het hartje hoort dat het dan heel echt begint te worden.
Goedemorgen dames, Heitje dikke knuf van mij en ook voor de andere dames die ongie zijn geworden!! Yootje, wat erg van je poezekind, ook een dikke knuf voor jou!! Babe, Spannend hoor nu nog een vette positieve test!! Nou nog 3 nachtjes en dan krijg ik me echo.....vind het nu echt megaspannend!! Wil er helemaal niet veel mee bezig zijn....maar door die screening deze maand van me eisprong ben ik er dus wel veel mee aan het opletten of ik wat voel ed echt irri!!
Het klinkt allemaal goed, maar helaas zegt het ook weer niets, je lichaam kan je ook heel goed voor de gek houden. Het is allemaal zo lastig, de ene keer wil je richting roze wolk gaan zweven terwijl de andere keer je met je beide benen op de grond staat. Ik hoop dat je vrijdag een heel mooi verjaardagscadeau in je handen mag houden.
Je zult al wel eerder leven voelen hoor, of dat je onder de douche staat en je buik in 1 x aan de zijkant gaat hangen, heeft een vriendin van mij een keer gehad, toen riep ze haar man, maar toen hij bij haar was had de beeb zoiets van dat gaan we niet doen en ging weer normaal zitten
Goeiemorgen allemaal Heb even een beetje bijgelezen. Heitje, bah wat jammer, ongi! ROTduivels ook$%&&*%@!! Jammer dat je niet meegaat met t uitje. Ricmar jij bent denk ik hardstikke zwanger! Of gooi jij vaker zomaar je ontbijt eruit? Wat spannend! Yootje Jij volgens mij ook hoor, klinkt wel goed toch? Is je zeker gegund meid, na dat verdriet kan je wel wat feestvreugde gebruiken, ik duim voor je Hier, ik ben van plan een drukke dag van te maken!
Heb nog steeds bij het afvegen bloed en maag- en darmkrampen, de spierpijn in mijn buik is wel iet wat minder volgens mij. Ik heb weer diarree en ben hartstikke misselijk, maar dat kan ook van de zenuwen zijn. Ik heb zonet met de vk gebeld en volgens haar moet ik me nu echt geen zorgen maken. Nu een echo zou me alleen maar meer ongerust maken aangezien het hartje vaak pas tussen de 6 en 7 weken begint te kloppen. Soms nog wat later. Vandaar dat ze liever geen echo's maken onder de 8 weken. Zolang de krampen niet hevig zijn en zolang het bloedverlies niet op een echte hevige menstruatie lijkt, moet ik echt proberen me geen zorgen te maken. Zij dacht nu niet meer aan een innestelingsbloeding, maar eerder aan het feit dat er misschien een adertje is gesprongen of de baarmoeder gewoon een beetje geïrriteerd is door de groei. Doordat het de 4de zwangerschap is is alles toch wat eerder (groei buik, bandenpijn). De spierpijn die ik heb valt ook wel te vergelijken met de bandenpijn, alleen vond ik het zelf nog erg vroeg om het ook zo te noemen. maar mijn spijkerbroek die ik nu aan heb krijg ik nog amper dicht en die zat me eerder echt best ruim. Pfff ergens ben ik wel opgelucht, maar ergens zodra ik op de wc ben dan komen de zorgen toch weer. maar zal t nog even moeten uitzingen ben ik bang Heitje nee toch nouja hou het in de gaten lieverd, je weet hoe het bij mij ging en ook ineens 3 dagen eerder dat het begon!! En niet leuk dat je nu niet mee kan de 12, is er echt helemaal niks te bedenken om te zeggen waardoor het toch nog kan zonder echt te liegen? Uitje met vriendinnen ofzo??
Halloooo meiden....hadden jullie me berichtje gelezen?? Ga nu ff pendelen voor diegene die aanvragen gedaan hadden.....
ik heb net gereageerd op een huurhuis hier in het dorp. ik hoop dat het huis nog beschikbaar is, dat we snel weg kunnen hier uit deze buurt. wat ik ook net heb gedaan is een bestelling geplaatst bij herinneringen op linnen. een leuke foto van kluts, gewoon hoe die was. View attachment 11437
Hoi Angel.....Goed dat je de VK gebeld hebt!! Hoop dat het dan snel allemaal minder gaat worden bij je!! En dat je straks over een paar weken een hele mooie echo te gaat krijgen met een kloppend hartje!!