NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Wat een liefie Yootje......
    Mooi zo`n herinnering op linnen doek!!
    Ik heb zelf ook 3 poezekids....lijkt me zo erg.....

2. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Triest meid dat er mensen zijn die zulke dingen doen, toen ik dit berichtje las vroeg ik me af heb je eigenlijk aangifte gedaan over dit voorval?:)

3. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Tnx mamatje, ik moet gewoon proberen vertrouwen te houden, het zal wel goedkomen, hoop ik....

Yootje wat een mooie foto!! Dat zal straks heel mooi gaan worden!!

4. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ik heb het wel al gemeld bij de dierendokter, bij de politie moeten we nog aangifte doen. dan melden we ook meteen de vergiftiging van Wuppie een aantal weken geleden.

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Angel: fijn dat je Vk je iets heeft gerust gesteld! Dat zegt ze natuurlijk niet zomaar! Nu inderdaad het even uitzingen zoals je dat zelf zegt en dan komt het echt helemaal goed!

Had jij vorige week dan ook echt ongi pijn enz? Boobies bleven toch juist pijnlijk bij jou enz?
    Voel me gewoon echt ongi dus het is echt game over denk ik...

En dat uitje, ach we gaan toch vast nog wel een keer!?

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Lieve Angel, blij dat de vk je toch enigszins gerust heeft kunnen stellen en wie weet heb jij gewoon de combinatie van een zwangere buikgriep oid. En wij slepen je gewoon door de komende weken heen hoor, maak je daar maar geen zorgen over, daar zijn we tenslotte ook voor.

7. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Jowjow: Ik ben van plan voor mezelf te beginnen qua werk. Ik zit in het onderwijs maar moest drie uur reizen elke dag dus heb besloten m'n baan op te zeggen. Nu officieel de vakantie voorbij is ben ik van plan er hard tegenaan te gaan! Best heel spannend. Nu vandaag een begin maken dus.

Angel: Wel goed dat de gyn je gerust heeft weten te stellen. Al begrijp ik dat de onzekerheid toeslaat als je op de wc zit. Het komt vast allemaal goed!! Ik duim voor je!!

Yootje:
    Wat een lieverd die kluts. Och wat een verdriet dat t beestje er niet meer is! Ik leef met je mee meid, heel veel sterkte!

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Mooie foto Yootje!

9. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Mooie foto, en je hebt groot gelijk.

Maar wat las ik net, hebben ze nog een dier van jou vergiftigd?

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Morge dames!

Heitje, balen meis, maar september wordt gewoon onze maand geen haar op mijn hoofd die daar aan twijfelt, oké!

Angel, jeetje wat een zorgen. Fijn dat je de vk heb gebeld. Ondanks dat je niets anders kunt doen dan afwachten, ben je nu een beetje gerustgesteld? Ook hier wordt hard voor je geduimd!

Yootje, wat een scheet zeg! Wat een leuk idee de foto op canvas. Weet je al waar je heb gaat hangen=

Ricmar, ik snap niet dat jij het volhoud niet te testen ;) Ga je ook morgen niet testen voordat je naar de gyn gaat?

De rest ben ik ff vergeten sorry!

Ik ga ff een boterhammetje eten en me klaar maken om op laptop jacht te gaan. Oja ventje had vanmorgen een temp van 36.5 joehoeeeee!!!!

11. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Spannend Ninoshka, wat ga je precies doen, iets met onderwijs??:(

12. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    dat is de enige foto waar hij de ogen open heeft, meestal knijpt hij ze dicht wanneer er een foto gemaakt wordt. hij ligt er zo lekker lomp! precies zoals hij was. onze poezen hebben allemaal hun eigen karakter, zijn echt verschillend. kluts is een echt gezelschapsdier, was er altijd bij. en wanneer hij naar buiten ging bleef hij altijd in de buurt.

13. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hoeveel poezen heb je yootje?

14. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Goed nieuws BB10..... nu vast houden die lagere temperaturen bij ventje!8)8)

15. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goeiemorgen BB, ik las net dat het beter gaat met je mannetje. Wanneer krijgt hij de uitslag welke bacterie het nu is/was?

16. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Ik ben taaldocent en wil meerdere dingen gaan doen; huiswerkbegeleiding, cursus voor beginners/gevorderden etc.

17. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ja, zo'n 6 weken geleden was Wuppie vergiftigd, we vonden haar in een hoekje in de tuin. helemaal weggedoken achter de planten. ze had zelf de moed al opgegeven. wij meteen naar de dierendokter, kreeg ze een infuus, ze was ook helemaal uitgedroogd en al koud. we hebben haar een week met de spuit vloeibaar voedsel toegediend, daar knapte ze gelukkig wel van op.

18. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Goed nieuws BB, 36,5! Eindelijk! Gelukkig maar :)

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Geen flauw idee Rimar. Het bloed dat ze vorige week op kweek hebben gezet zou vandaag of morgen wel uitslag moeten geven maar de kweek van de operatie kan nog wel 4 dagen duren. Ik ben benieuwd of de artsen vandaag wat nieuws te melden hebben.

20. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    kluts meegeteld, 4. 2 ervan zijn de kleintjes van wuppie, inmiddels alweer 9 maanden.

Deel Deze Pagina