BB wat fijn dat het wat meer beter gaat met je mannetje!! Yootje, zijn er ook nog meer poezen in de buurt overleden door vergiftiging?
Joehoe!!! Heb er weer een testje op gewaagd vandaag en de streep is nu overduidelijk (kijk maar even in mijn album) ZWANGERRRRRRRRRR groetjes Silly ps mag ik op roze?
Nee jammer genoeg niet. Hij heeft nog een antibiotica infuus en dat mag er voorlopig nog niet uit. Als het goed is krijgt hij binnenkort een andere antibiotica die gerichter werkt. Maar ik verwacht dat hij op zijn vroegst volgend weekend naar huis mag.
Oh jemig BB, dat is nog lang zeg! Hopelijk slaat alle antibiotica snel aan! Hij zal zich ook wel te pletter vervelen daar, niet leuk lijkt me. @ Silly, GEFELICITEERD!
Ja begrijpelijk, maar ze zullen zeker zien dat hij goed is opgeknapt als je bekijkt waar hij vandaan kwam en nu?
Dat is ook leuk 2 kittens van je eigen kat. Maar ik zou zeker aangifte gaan doen, en helemaal als er meerdere katten in de buurt zijn, en 1 kattenhater. Ik hoop voor je dat ze hem/haar te pakken krijgen.
Ik ga ook wat doen. Spullen bijelkaar zoeke en naar de stad voor de nieuwe laptop! tot later dames maak er een leuke dag van!