Silly Gefeliciteerd! (als iemand haar op roze zet, wil diegene mij dan gelijk op rood zetten please? Bedankt!)
Hoi meiden!! Silly gefeliciteerd! Heitje... balerdebaal op rood Hiero; Arka vroeg of ik al nieuws had? Neen... geen nieuws... wel spannend, normaal heb ik al 2 dagen voor NOD bruinverlies. Nu nog steeds niks... en beetje rare maag. Ga nu wel echt lang genoeg wachten met testen hoor. We zien wel, i wait! liefs
Silly gefeliciteerd!! Heitje zal idd nog wel een volgende keer komen en ik hoop en duim echt dat de komende ronde voor jou de geluksronde mag zijn!! Dames ik ga ook wat doen hier, even mijn zinnen verzetten... Kom strakjes wel weer even kijken. Fijne dag knuff kus!!
Zo dames....heb gependeld voor diegene die dat gevraagt hadden.... Silly gefeliciteerd!! Pffff moet nog 3 dagen wachten en krijg ik de echo...tot nu toe zegt iedereen bij mij van het pendelen de maand aug....spannend!!
Mamatje, dank je voor je pendel, heb je pbtje teruggestuurd. Het gaat spannend worden, ik hoop het zo
Hee Rimar... eigenlijk moet je aug neerzetten bij de pendels....die ik gedaan heb...positieve test is in sep, want je volgende ei is ook in sep mocht het dan niet uitkomen heh....wat ik niet hoop!!
Ik ben er nog steeds! Maar ga nu wel eerst ontbijtje nemen... en het broekloeren is nu pas echt goed begonnen
Graag gedaan!! Rimar!! Gaat spannend worden lady..... Nou.....Hoop zo dat er een innesteling te zien is donderdag....en hopen dat het goed blijft gaan dan...zou wel mooi zijn met 6 maanden in me trouwjurk. Een vriendin van me gaat hem maken en de schets alleen al is zoooo mooi!!
Dat is ook leuk, als ze je jurk gaat maken, weet ze van je kinderwens en dat druk bezig bent ivm .....