Suus, ik mail je wel. Heb nog geen uitslagen, moet eindwerk nog gaan verdedigen vrijdag en moet pas begin sept nog 2 taken indienen. Ga ook wat van het lekkere weer genieten, zwembad wacht! doei dames, tot later! xxx
Ja ik heb haar ook maar een pbtje gestuurd voor het geval dat ik haar mis hier. Raar eigenlijk dat als je niets hoort terwijl ze eerst zeggen zich te zullen melden, dat je je dan toch zorgen gaat maken. Ik hoop zo voor haar dat het goed is gegaan
het enige dat anders is dan anders zijn mijn boobies, ze zijn voller en gevoelig, af en toe echt zeer zelfs! ik heb dit nog nooit eerder gehad.
hey meiden, kom even overgewupst van september, het is daar een heel klein beetje saai hier is het ook niet superdruk vandaag, heb net even de lijst bekeken, ziet er mooi uit, al dat roze. liefs
Pff kom net van buiten... zooo warm. Heb geen zin om te zwemmen, misschien toch beter binnen blijven... Broekloer; nog steeds wit!
Ik wacht je mailtje af the lady. Pppff ga mij vast door een stapel nakijkwerk worstelen dan kan ik vanmiddag misschien iets eerder naar huis. Echt veel werk te doen met 26 kids in je klas.
Gelukkig kijken ze zelf al het rekenen na dat is vaak het meeste werk Heb 18 in groep 6 en 8 in groep 7A
Haha ja het is me wat he! maar weet het al een weekje zowat! dinsdag vorige week teste ik nl. al positief!!!!!!!!!