dames, ik hoop dat ik het volhoudt te wachten tot vrijdag met testen, heb nu al zo erg de kriebels! heb vanochtend testen bij matcare besteld, worden als goed is morgen bezorgd. dus met ochtendurine kan ik woensdagochtend ook al testen. wat vinden jullie?
De techniek staat voor niets, zo zie je maar weer. Maar het is wel heel erg leuk om te zien dit. Jongen qua gezicht bedoel je?? Kun je al dingen herkennen wat hij van pappa en/of mamma heeft?
Denk jij er wel even om dame anders stuur ik de NOD politie op je af. Jij zou jezelf een mooi verjaardagscadeau geven toch?? Maar ik kan me goed voorstellen hoor dat je eerder wilt testen
Ik kan me voorstellen dat je blij bent. Ik mag pas 23 sept en de eerste echo pas 5 okt. Dat duurt nog zo laaaaaaaang .
so mermaid, dat is inderdaad erg lang nog totdat je de eerste echo krijgt, dan ben je al 11 weken of zo!?
Ik denk niet dat ik dat zou durven, of ik moet zulke heftige symptomen hebben. Maar je hoort zo vaak nog verhalen dat mensen voor hun NOD positief testen maar dat de innesteling niet goed verloopt en ze toch ongesteld worden. Ik wil je alleen bewaren voor een giga teleurstelling.
Ja zo te tellen wel maar dan is alles al wel goed te zien, kloppend hart enzo, en wie weet het geslacht, tenminste als je dat wilt weten
Ik ga je gewoon steunen, zodra je testdrang krijgt dan zeg je dat, vervolgens raadpleeg ik de NOD politie en dan krijg je eerst een waarschuwing en dan ............
hoe ik er nu over denk, zou ik het geslacht niet willen weten. dat kan natuurlijk altijd anders zijn, wanneer ik zwanger ben!
Ik heb net brood op met een glas optimel, lekker hoor, heb nog fruit liggen voor vanmiddag, dus ik kom zo de dag wel door. Vanavond kookt manlief dus.......
Ik ga je niet alles vertellen uiteraard, sommige acties worden pas ondernomen na overleg en goedkeuring van het hoofd van de NOD politie.
. ik ben geen broodeter. ik moet daar echt zin in hebben! ik denk dat ik me een omeletje bak, en daar dan wat geroosterd brood bij maak. moet de vezels toch binnenkrijgen