NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Echt heel interessant ja! ik kijk het graag,volgens mij in het tot en met zondag idd.

OEH!
    Willen jullie allemaal even kijken wat jullie zien??
    Ik kon het niet laten nog 1 test te doen,maar ik weet niet of ik ze nou zie vliegen of niet... :$
    Ik zie een heul licht streepje,maar alleen op de onderste helft?
    Of zou dit een foute test zijn :(
    Bekijk bijlage 7105

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja ik zie ook wel iets vaags. Maar het lijkt me niet echt roze, meer oranje-bruinig achtig :)?). Rare test. Heb je die net gedaan? Anders morgenochtend nog 1 doen.

3. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Het controlestreepje is ook roodbruin,maar denk dat het eerder aan de foto ligt :)
    Ga er morgen nog wel 1 doen.

Oh help,man met buikgriep heeft het toilet niet gehaald... ik moet het opruimen maar kan daar niet zo goed tegen :p

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh gatsie! Suc6 ermee ;). Ik heb eind mei ook buikgriep gehad. De eerste avond heb ik de hele trap onder gespuugd. Arme Arco, kon hij alles opruimen....

5. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0

Op zich heb ik geen klagen. De eerste was gelijk in ronde 1 raak. Bij de tweede was ik in de derde poging zwanger maar dat werd een miskraam met 11 weken en daarna was het weer de derde ronde, dus wel vlot!

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    sterkte timiris!

en tja, ik zie iets heeeeeel vaags (is het in het echt duidelijker dan op de foto??)
    ik zou morgen of zondag nog een keertje met ochtend urine testen, dan wordt ie vast duidelijker ;)
    *duimduimduimduimduimduim*

7. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0

Dank je!!! :)

@surf: Pff bij mij is het juist andersom. Mijn vriendje wil er zeker wel 4 maar ik ben daar nog niet zo zeker van, helemaal niet eigenlijk!;)

8. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Nee surf,hij is in het echie ook heel vaag,daarom twijfel ik,wederom. het is ook nooit goed :p

Oh god, ik heb even handoeken over de kots gelegt, ben net zelf 1 dag van de buikgriep af,dus moet zeggen dat mijn maag nog niet zo heel sterk is...
    Even kijken of ik vanavond de moed op kan brengen om er op mijn knietjes naast te gaan zitten :D

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hallooooooo?

is er nog iemand???

10. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Ikke! :p

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    o sorry, iets te snel geschreeuwd haha

@silly: ja dat kan ook hihi, ik zou willen dat mn vriendje er 4 wil, dan worden het er ook vier, hihi, nu nog maar eerst de 2e...

@timiris: ja is niet echt een lekker klusje... heb het ook wel gedaan, maar als je net zelf ziek bent geweest is het helemaal niet fijn!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @timiris: ik zou als ik jou was zondag nog een testje doen met ochtendurine en als die nog vaag is en je bent nog niet ongie, zou ik maandag de HA bellen...

13. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Ik zou het graag bij twee kindjes willen houden,maar mijn man zou er ook 3 of 4 willen.
    NU zeg ik,dat wil ik niet,maar ik heb ook een jaar lang gezegd dat 1 genoeg was voordat het voor een tweede begon te kriebelen ;)

14. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Ja zoiets moeten we dan maar doen,een mens wil toch zekerheid he:)

15. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    ik ben er ook surf..

Hoe is die..

druk aan het klussen, oh nee jij zit op het wacht bankje..

Ik ben nu wel druk aan het klussen

ik ben drie dagen geleden begonnen met ovu test
    en die was licht streepje.. Maar het raarste is dat die van vandaag lichter was dan de anderen.. Kan het zijn dat ik mijn ei al heb gehad.. of nog komt. Want mijn temp is nog zeer laag
    Ik denk dat die morgen wel gaat stijgen

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja ik zou dat wel willen ja!
    ik had de 1e ronde voordat ik van Thijmen zwanger was (in de 2e ronde) ook een superlange cyclus opeens... was al in feb gestopt met de pil om mn cyclus op gang te laten komen, was steeds tussen de 30 en de 32, en toen de 1e ronde opeens 45! we waren wel op vakantie in Thailand, mssn dat het daardoor kwam, maar als ik thuis was geweest, was ik ook naar de HA gegaan... testen bleven wel nega... heel raar!
    en toen de tweede ronde was het raak...
    maar die vage rondes moet je niet te vaak hebben, lijkt me heel frusterend...

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    als je ovu testen lichter worden weer, heb je je piek gehad denk ik, dus dan zal ie geweest zijn, of nu ongeveer komen... mssn heb je morgen dan een hogere temp!

flink aan de klus dus, goed zo!

nee hier hoeft niet geklust te worden (alleen voor de lol natuurlijk wel), we zitten ontzettend op de wachtbank en wat is dat moeilijk!!! pff, ik wilde tot donderdag wachten omdat ik het mn ouders persoonlijk wil vertellen en niet via skype, maar ik vind het wel moeilijk zo lang te wachten, want dat is ook 2 dagen na nod... maar goed, mssn word ik gewoon ongie in de tussentijd...

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik zit hier wel heftig te snoepen zeg... helemaal geen trek om te lunchen, maar net bij de boodschapjes wel een zak m&m's meegenomen, en die zijn zooooo lekker!

ik had trouwens een hele leuke pendel van leeuwtje: nu zwanger en volgende week posi test. woeioei, ben er nog steeds zooo blij mee, nou maar hopen dat ie uitkomt!

19. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hoop dat die ook uitkomt meid.. hoop echt dat je zwanger bent..

Wat die ovu testen betreft ik ben 29 julie ermee begonnen en toen was het al een lichte streep, en andere dagen waren nog lichter. Probeer morgen een ovu test te doen en kijken en kijken of mijn temp omhoog is..

Hopelijk heb ik nu mijn ei pas gehad.. ik had gisterenavond echt veel slijm dus misschien wel.

Dan heb ik om de dag geklust en dat is goed.

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja denk zeker wel dat je op het goede moment geklust hebt, dus dan maakt het niet heel veel uit of je ei gister of vandaag of morgen er is, tis alleen fijn om te weten voor je nod...
    komt vast goed deze maand, gewoon ook een posi test over 2 weken!

Deel Deze Pagina