NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Oké.....

2. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Hai Lady, nou ik zou wel willen hoor haha! Maar dat lijkt me wel heel sterk!
    Angel had dat wel inderdaad, maarre er is bij mij niks komma niks wat er op wijst helaas..

3. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Ga jij trouwens testen morgen Lady?? Wat denk je er van, zwanger misschien?

4. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Ik ga trouwens m'n mannetje helpen. We gaan de box beneden verder opruimen. We willn zsm ons huisje te koop zetten dus nu houden we enorme opruim/schoonmaak akties heel de tijd.

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    nee ga dit keer proberen echt nix te zeggen

heb net nog zitten stoeien, kussengevecht gehouden, maar nee hoor!

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @ninoshka... hmm neen, ik test morgen zeker niet, had vandaag een uurtje bruin slijm (sorry...) en daarna niet meer, nu nog steeds niets maar... zal morgen wel ongi worden denk ik. Afwachten dus... vervelend.

7. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Lady, oh shit, balen. Tenzij het innestelbloed(bruin) is natuurlijk! één op de drie vrouwen heeft dat als ze zwanger zijn las ik. Ik hoop het voor je!! zou zo leuk zijn :)

BEG, ongelofelijk dat het onopgemerkt blijft! Zelfs van dichtbij tijdens een kussengevecht! tjongejonge...mannen inderdaad ;)

8. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Hmmm dames ben er maar kort geweest, maar ga lekker slapen ben nog steeds niet fit. BEG succes en ben benieuwd wanneer je manneke het eindelijk door heeft (hahahha). Als jullie er aan toe zijn ook vast slaap lekker.

Doegie!

9. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Ik moet er echt vandoor
    tot later weer mss :)

10. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hoi dames, heeft bolle buik zìch al weer gemeld? nou ik hoef donderdag niet te komen voor de echo, was alleen om het baarmoederslijmvlies te meten maar die was al keurig. heb een rare pijn nu aan de kant waar ie gesprongen was, en alweer trek....

11. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    slaap lekker jowjow!

12. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hoi dames, heeft bolle buik zich al weer gemeld? nou ik hoef donderdag niet te komen voor de echo, was alleen om het baarmoederslijmvlies te meten maar die was al keurig. heb een rare pijn nu aan de kant waar ie gesprongen was, en alweer trek....

13. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    hallo meiden,

ben tegen mezelf aan het praten in september, dus denk ga even bij augustus kijken, hier is het nog best druk, ga even paar bladzijdes terug lezen hoor.

liefs

14. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    haha, bleckeyedgirl, echt alle mannen zijn hetzelfde he:D

ik was al lang chagrijnig geweest omdat hij niets zou zien:$

x

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja dat zou idd wel kunnen heb geen koffie meer gehad vandaag en ja heb wel gedronken maar of het genoeg was. oke ga zo mijn kiwi's weer eten.
    en dan nog wat drinken pakken en naar bed.
    morgen spannende dag

16. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ik ben er ook vandoor... slaap lekker dames! Ik kom morgen wel melden hoe het hier zit met het broekloeren!

Liefs!

17. MelissaH

MelissaH Lid

23 aug 2009
    51
    0
    0
    Zwemles geven
    Zeewolde
    Goeie avond dames, was er gisteren al even ben namelijk erg nieuw hier, mijn vriend en ik zijn het aan het proberen om en klein wondertje te verwekken, het is pas de 1e ronde, en moest of vandaag of woensdag ong. worden weet het niet meer zeker erg stom dus.Heb alleen wel het idee dat me eten af en toe wat omhoog komt beetje zuur dus...En me borsten doen wat zeer (heb ik ook als ik ong. moet worden)En een zere rug...of verbeeld ik het me allemaal ...
    Vind het wel moeilijk veel symptomen horen zowel als bij zwangerschap en als bij ong. Beetje jammmer..
    En nog even een vraagje wat zijn de pendels als ik vragen mag sorry erg nieuw hier :$

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Rimar, ik las net dat jij een monteur op je neus hebt zitten hihihi, is dat niet erg zwaar?????;)

19. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Nee, vanuit ziekenhuis komen ze soms op rare tijden thuis..
    Ben gebleven tot bijna 20uur ;)...
    Net thuis, en aan het eten geraakt;)

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Hoi Melissa, het is een beetje verwarrend want je hebt dezelfde avatar als trotsemamma1. Dus ik denk telkens dat zij online is.
    Wat pendels zijn kun je lezen onder het forum kopje de lounge op de eerste pagina.

Deel Deze Pagina