gezellig BB10, vanmiddag ook een paar keer alleen met Rimar een aantal pagina's volgeluld. hoe is het hier?
Sorry hihi zal ik mijn avater even veranderen Heb het gelezen over het pendelen dus als je je daar voor aanmeld gaan zij voor je pendelen als je vraagt raak ik zwanger in augustus en dan krijg jij later het antwoord?? Heb ik het dan goed begrepen??
Ongeveer, niet iedereen in dat lijstje pendelt meer. Als je naar de onderschriften van mensen kijkt zie je wie er nog actief pendelen. En als je een van die mensen een pbtje stuurt met je voornaam+meisjes naam en je geboorte datum dan pendelen ze voor je in welke maand je aantelt en of het een jongen of meisje wordt.
dat klopt, je stuurt een pb naar degene die pendelt met je gegevens: voornaam achternaam (meisjesnaam), geoortedatum en geboorteplaats. je stelt je vraag, en je krijgt een pb terug zodra diegene gependeld heeft.
ok dus jij pendelt dan?? of de mensen die onder in je lijstje staan?? sorry hoor het is een beetje nieuw
Zekers, ze waren erg lekker (alleen niet zo gezond) maar ja je kunt niet alles hebben. Vriendlief heeft vandaag helemaal geen koorts gehad joehoeeee!!!
de mensen in mijn onderschrift hebben voor mij gependeld. ik kan dat niet, helaas ben ik daar te onrustig voor!
yoehoe! dat mag ook wel met zo'n dosis antibiotica! heb je trouwens nog iets gehoord over die eerste kweek?