hey meiden, ben ff aan het bij lezen, zeg even hallo, anders kom ik straks en dan is iedereen weg... @leeuwtje: had je mijn pbtje gehad? x
prima meid, ik zie het wel, wilde alleen even weten of je m ontvangen had... heb je al veel kwaaltjes?
Nou, ik heb dus geen puf momenteel Verder zere (.)(.) en een algemeen gebrek aan eetlust, tot een uur of 7 in de avond, dan krijg ik opeens trek. Verder ga ik al rond half 9 / 9 uur naar bed
Licht misselijk, het varieert Voor mijn NOD weinig kwaaltjes, wel minder eetlust, gevoelige tepels en mijn man zei dat mijn tepels groter leken. Daardoor kreeg ik wel een vermoeden...
HAllo lieve dames! Weer terug van weg geweest. Was gezellig en emotioneel. Maar vnl heel gezellig. Ik heb besloten dat ik mij weer meer op mijn schilderijen ga richten. En wie weet exposeren... over 'n jaar of zo... Hier kan ik niet slapen... ben een beetje zenuwachtig.... GEFELICITEERD VOOR DE ZWANGEREN!!!
Hey Muurtje, Leuk dat je er weer bent meis, we hebben je gemist, en jij hebt ook een hoop gemist Logisch dat je wat zenuwachtig bent voor je vw. punctie, maar alles komt goed en over een tijdje krijg je geweldig positief nieuws! *Knuffel* Hoe laat moet je? Liefs, Leeuwtje
Haaaaai! Hoest met jou dan? Ik was ff terug aan het lezen bij de feb mama's... Wat is hier allemaal gebeurt? Angel zwanger zag ik. en en???
ALLEMAAL ZWANGER!!! WOW!!! COOOL!!! GEFELICITEERD!!! Angel79 & Leeuwtje83 & sweetcandie & Wish 2b pregnant & Beastie & Arka & Dag & Ecila1982& Vrouwtjexxx & Inge75 & BabeBabe & Fleur81
Ja, augustus is een hele roze maand Ik heb ook al bloedtesten gehad en mijn hCG ligt keurig op schema!