goeiemorgen dames, mermaid probeer je maar niet druk te maken hoor! je bent gewoon goed zwanger! maar snap je bezorgdheid wel! ricmar balen van je naderende ongie! rimar zou je mij op 4 sep willen zetten nod? dank je wel! nog geen bolle buik gesignaleerd? maak me beetje zorgen! wat zou me lutale fase zijn? had 16 was zwanger-12-14-12-13-?
ahhh bolle buik wat balen! knuf van mij! hier gaat alles goed met mij, hoef alleen niet voor de echo te komen donderdag was alleen voor het slijmvlies te meten en die is perfect, verder raar gevoel in buik waar ei gesprongen is en erg opgezette buik
breekt ff in** @Mermaid.. meid.. snap heel goed je onzekerheid, maar het is juist heel normaal dat je borsten na een paar pijnlijke dagen weer even de rust krijgen.. en dus minder of geen pijn doen.. kan wel een week duren hoor... ook wel 2.. ik had t ook.. en ik kreeg t dubbel zo hard weer terug.. over een paar dagen/wk zul je wensen dat die pijn weg was gebleven...dan mag je ze weer vasthouden...echt.. komt helemaal goed hoor meid... breekt weer uit** IEDEREEN SUCCES!!!!!
Goh dat wist ik dus niet. Nou da's een hele opluchting. Ik ga er vanaf nu dan maar vanuit dat het normaal is en ik me nergens druk om hoef te maken. Thanx Ichtus!! Ik ben gerustgesteld. En de andere dames...jullie uiteraard ook bedankt voor de bemoedigende woorden. Wat ben ik toch elke keer weer blij met dit forum. Liefs
Ja het is de overgang naar de nieuwe maand, vind ik niet erg, ik hoop dat het de mijne gaat worden, hihi
He meiden! Ik had een onderwerp geopend hier op zw.p. maar krijg weinig reactie, hieronder kopieer ik hem ff want misschien kunnen jullie me helpen? Ha meiden Aangezien het al een jaar geleden is dat ik me hiermee bezig moest houden, ben ik het een beetje kwijt Voor mijn eerste zwangerschap had ik altijd een super regelmatige cyclys van 28 dagen, je kon er de klok op gelijk zetten. Ik was dan ook in de 2e maand al zwanger. Na mijn bevalling is dat helaas anders.... De ene maand 32, dan 28, dan 34 enz enz. Deze maand zijn we in de eerste ronde voor een brusje Dus ik dacht: Als ik slim ben, koop ik ovutesten, dan weet ik een beetje wanneer mijn eisprong is. Zo gezegd, zo gedaan! Op dag 17 & 18 had ik een positieve test en die week hebben we op dag 15 / 17 / 18 / 20 'gemeenschap' gehad dus dat is wel aardig in de buurt dacht ik zo 8) Maar nu? Wanneer is nu mijn NOD Ik dacht, 14 dagen na mijn positieve ovu test maar dat klopt toch niet? Want je ei springt toch pas 24 tot 48 uur na je positieve ovu test? Ik dacht dus dat vrijdag mijn NOD was, want dat is dag 32, maar nu twijfel ik... Wil iemand met mij meedenken please Thanks!
Mamatje, ik heb je op 4 september gezet hoor, ik ben 1 dag na jou, stond eerst op 6 september, hield nl banner aan van 30 dagen maar heb zo'n kalender ingevuld voor het hele jaar, en die gaf als gemiddelde 29 dagen aan, dus dat heb ik maar ingevuld, komt ook aardig overeen met de positieve ovutesten, heb ik ook ingevuld, zo krijg je inzicht in je cyclus en wordt automatisch allerlei zaken uitgerekend.
had je het gelezen rimar? zou jij het weten over me lutale fase? of iemand anders? dat gevoel in me buik is echt apart straalt ook door naar me rug en bil
Hee tinkerbel, het varieert bij iedere vrouw, je ei springt tussen de 20 en 50 uur na je eerste positieve test, maar bij mij lag het iets later, tenminste ik voelde mijn ei later, qua krampen enzo. En nu je weer begint bij te houden, kun je je luteale fase uitrekenen.
Goed dames, als jullie deze nu eens gaan bekijken, misschien invullen en bijhouden, wie weet geeft het jullie iets meer inzicht Mijn kalender
Dag dames! @Bolle buik: Balen van je ongi meis, *Knuffel* @ricmar: Niks niet ongesteld worden jij, dat is gewoon innestelingsbloed! *Leeuwtje doet het 'innesteling-en-dus-gewoon-zwanger' dansje* @Ego: Alles ging goed bij de HA, hij heeft het zelfs zo kunnen regelen dat ik deze week een echo krijg! Moet morgen even bellen om een afspraak te maken. Met 5 weken klopt het hartje, zegt hij, dus ik ben benieuwd!
Spannend meid een echo, hoop dat alles goed zichbaar is, inclusief kloppende hartje, leuk hoor, en jij bent nu niet meer de enige die benieuwd is
Dank je Ik vind het zo ontzettend spannend! Jammer genoeg moet ik hier wel zelf voor betalen, in NZ krijg je maar 1 echo per zwangerschap cadeau van de regering, en die doen ze dan meestal met 18-20 weken. Dan kunnen ze goed de zw timen en het geslacht zien. Mooi niet dat ik nog 3.5 maanden ga wachten hé, dan maar geld ophoesten